در دانشگاه علوم پزشکی اراک

نظارت و ارزیابی بر اجرای قانون جوانی جمعیت

۱۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۲ کد : ۳۵۶۸۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۷۱
چهارمین کمیته رصد و پایش قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.
نظارت و ارزیابی بر اجرای قانون جوانی جمعیت

معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی و مسئول کمیته رصد و پایش قرارگاه جوانی جمعیت در این جلسه جوانی جمعیت را یک بحران دانست و گفت: در ذیل قرارگاه جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی که در واقع بخش‌های مربوط به وظایفی است که کارگروه جوانی جمعیتِ استانداری که موظف به انجام آن است، در دانشگاه علوم پزشکی قرارگاه جوانی جمعیت را داریم و ذیل این قرارگاه چند کمیته هستند که وظایف خود را انجام می‌دهند.

دکتر اسماعیلی افزود: وظیفه کمیته رصد و پایش بررسی پیشرفت و اقدامات کمیته‌های دیگر و ارائه گزارش به مسئولان دانشگاه و مسئولان استانی است.

او گفت: بخش اصلی که وظیفه اطلاع رسانی موضوع را به مردم به عهده دارد، کمیته رسانه است که امروز در این جلسه کمیته رسانه و تعداد جلسات و اقدامات آن را رصد کردیم.

مسئول کمیته رصد و پایش قرارگاه جوانی جمعیت، ارتباط با دستگاه‌های مرتبط از جمله صدا و سیما، ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و ... از وظایف کمیته رسانه دانست و افزود: فرهنگسازی و ابلاغ رسالت‌هایی که در اتباط با قانون جوانی جمعیت و ضرورت افزایش جمعیت را بایستی به مردم برسانند.

اسماعیلی افزود: دستگاه ها، هنرمندان، نویسندگان، تهیه کنندگان و اصحاب رسانه در انتقال هر چه سریعتر اطلاعات همکاری لازم را داشته باشند و ضرورت افزایش جمعیت را برای مردم تبیین کنند.

کلید واژه ها: جمعیت جوانی جمعیت قرارگاه جوانی جمعیت کمیته کمیته رصد کمیته رسانه کمیته رصد پایش جوانی قرارگاه جوانی قرارگاه


نظر شما :