پیام تبریک دکتر جواد نظری بمناسبت اعیاد شعبانیه

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۷ کد : ۳۶۰۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۱۸
پیام تبریک دکتر جواد نظری بمناسبت اعیاد شعبانیه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی اعیاد شعبانیه؛ میلاد با سعادت امام حسین (ع) "روز پاسدار" و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) "روز جانباز" و  میلاد حضرت امام زین العابدین (ع) را تبریک عرض نمود .

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکترجواد نظری طی پیامی سالروز بزرگداشت زیباترین ماه شعبان و فرخنده میلاد سرحلقه عاشقان و دلدادگان حضرت امام حسین (ع) ،   اسطوره وفا و تندیس فداکاری حضرت ابوالفضل العباس (ع)، حضرت امام زین العابدین (ع)  و همچنین گرامیداشت مقام پاسدار و جانباز را به همکاران دانشگاه علوم پزشکی اراک و خانواده های ایشان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

در آغاز این ماه  درس آزادگی را در مدرسه سرخ شهادت و در کلاس انسان‌ساز و تاریخ ساز سالار شهیدان می آموزیم و  همنوا با ساقی با وفای دشت نینوا، حدیث رشادت و وفاداری را  از عمق جان زمزمه می کنیم.  آنگاه از صحیفه شوریدگی و دلدادگی سیدالساجدین، زین‌العابدین جرعه جرعه عبودیت به درگاه خداوند یگانه را می‌چشیم. در این روزها بیش از هر زمانی یاد و خاطره رشادت های دلیرمردان پاسدار این سرزمین را گرامی داشته و قدردان ایثارگری های جانبازان سرافراز میهن عزیزمان هستیم.

بی شک رشادت ها و حماسه آفرینی های پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی در دوران ارزشمند دفاع مقدس ، در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران فراموش شدنی نیست وتلاش و پیشرفت مستمر امروز آنان نیز در عرصه های گوناگون علمی ، فرهنگی و نظامی که موجب آسایش وامنیت پایدار میهن عزیزاسلامی مان شده ، شایسته تقدیر وتجلیل است .

اینجانب با گرامیداشت این اعیاد خجسته ، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران وجانبازان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام ، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف ) ، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ااه العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

کلید واژه ها: اعیاد شعبانیه


نظر شما :