پیام تبریک دکتر نظری بمناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۸ کد : ۳۷۱۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۵۴۰
پیام تبریک دکتر نظری بمناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

دکتر جواد نظری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک بمناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع)و روز جوان پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی متن پیام بشرح ذیل می باشد :

جوانی فرصتی است که بر خلاف بسیاری از فرصت های دیگر،  تنها یک بار در اختیار همه قرار می‌گیرد و چون به انجام خویش برسد،  هرگز امکان تکرار نخواهد داشت. پس «فرصت جوانی»  طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت هاست.

فرارسیدن سالروز میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر(ع) که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده را به تک تک ‏شما که همت بلندتان همواره آمیخته با تعهد، اخلاص، تلاش، تخصص و شور و شعور اسلامی است، صمیمانه تبریک و تهنیت ‏عرض می‌کنم.‏ همگان نیک می‌دانند که نقش‌آفرینی جوانان این مرز و بوم در تاریخ پرافتخار کشورمان از دورانی که پیروزی شکوهمند ‏انقلاب اسلامی رقم خورد تا هنگامه دوران دفاع مقدس که پیروزی بزرگ نظامی ایرانیان شکل گرفت تا دوران پسا برجام که ‏عزت سیاسی کشور را به دنبال داشت به منصه ظهور رسیده است.

یازدهم شعبان مصادف با میلاد فرخنده ی حضرت علی اکبر (ع) که به عنوان روز جوان نامگذاری شده است، فرصت مناسبی است تا از جوانان پرتلاش تقدیر کنیم. بی شک، جوانان پتانسیل های ارزشمند جامعه و موتور محرک کار، تولید و ثروت هستند ثروتی که در مغز آنها نهادینه شده است و برای دستیابی به آن باید به دانش، ایده ها و ظرفیت های آنها توجه شود. دانش و ظرفیتی که می تواند، جامعه را به شکوفایی و کارآفرینی برساند.

ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام که با دلاوری‌های خود در واقعه کربلا، آبرو و الگوی هر جوان ایرانی است را به همه جوانان سرزمین پهناور ایران اسلامی به‌ویژه جوانان عزیز دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک گفته و امیدوارم با تکیه بر توان این قشر تاثیرگذار بتوانیم بهتر از همیشه در جهت تسکین آلام بشری گام برداریم.

اینجانب  این روز فرخنده ،روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی به ویژه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و  توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزدمنان خواستارم.


( ۱۴ )

نظر شما :