پیام تبریک معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت بزرگداشت روز بهورز

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۴ کد : ۳۷۲۲۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۶۲
معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی ۱۲ شهریور ماه، روز بهورز را به پیام آوران سلامت تبریک گفت.
پیام تبریک معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت بزرگداشت روز بهورز

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی ضمن تبریک روز بهورز، بهورزان را از شمار گران بهاترین سرمایه و داشته های نظام سلامت برای تحقق اهداف این مجموعه عنوان کرده و از خدمات ارزنده آن ها در مسیر دستیابی به برنامه های ملی سلامت تقدیر کرد. متن کامل پیام به شرح زیر است:

"بسمه تعالی"


دوازدهم شهریور ماه روز بهورز،  یادآور تلاش دلسوزانه و صادقانه کسانی است که تمام اوقات خود را وقف خدمات رسانی به خلق خدا می کنند که محصول این خدمات ارتقای سلامتی، کاهش مرگ و میر، افزایش امید به زندگی و دستاوردهای دیگر بوده است.

بهورزی سرآغاز تحول حقیقی در بهداشت و درمان و بهورز تبلور مشارکت مردمی و نماد خدمت و توسعه در نظام مراقبت های اولیه سلامت است.

نظام سلامت کشور در این سال ها دین بزرگی به بهورزان دارد که با انجام رسالت سترگ خویش بر بسیاری از مشکلات و پستی بلندی های عرصه سلامت فائق آمده و همواره موجب اعتلای شاخص های بهداشتی و پیشبرد برنامه های سلامت ملی بوده اند.

نقش وجایگاه بهورز از ابتدا تاکنون در سطح مناسبی از نظام سلامت تعریف شده است که این امر در کنار افزایش سواد سلامت، ارتقاء سطح کیفی زندگی و ارایه موثر خدمات بهداشتی و دستاوردهای عظیم آن در مناطق محروم کشور قابل ستایش ترین فلسفه حضور بهورزان در مجموعه نظام سلامت است.

درود بر شما بهورزان گرانقدر که ادبیات و پیام زیبای کارتان نمادی است بر درون پاک و بی آلایش تان،

در مقابل عظمت شما سر تعظیم فرود می آورم و تلاش خستگی ناپذیر تان را ارج می نهم و برایتان سعادت، سلامت و سرافرازی آرزومندم.

 گیتا نادری ، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

 

 شنبه 11 شهریور ماه 1402

کلید واژه ها: سلامت نظام سلامت نظام بهورز بهورزان بهداشت ملی


نظر شما :