اهمیت تعامل معاونت های غذا و دارو و بهداشت در ارتقاء سلامت استان

۰۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰ کد : ۳۸۰۰۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۲۶
اهمیت تعامل معاونت های غذا و دارو و بهداشت در ارتقاء سلامت استان

معاون غذا و دارو اراک در دیدار با سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بر اهمیت ارتقاء سلامت در جامعه به عنوان یکی از رویکردهای مهم هر دو معاونت تاکید کرد.

ظهر امروز دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه مدیران اداره های دارو ، غذا و آزمایشگاه کنترل مواد غذایی با سرپرست معاونت بهداشت و معاون فنی معاونت بهداشت دیدار و گفتگو کرد.
دکتر علیمرادیان ضمن تبریک انتصاب دکتر زیلابی به عنوان معاون بهداشت و مهندس مهر علی به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت با تاکید به اینکه تقویت تعاملات هر دو معاونت  برای ارتقاءسلامت جامعه یک الویت است افزود امر حذف موازی کاری در برخی موارد و تقویت آن در هر دو مجموعه  زیرساختی مهم وضروری جهت دستیابی به هدف مهم ارتقای سلامت است که برای موفقیت دراجرای این طرح لازم است در زیرساخت ها تغییر و تحول داشته باشیم .
وی یادآور گردید برنامه ریزی برای نظام سلامت درسطح استان ، ارزیابی عملکرد گذشته و مقایسه با وضع کنونی ، ارزیابی اهداف برنامه های توسعه ، مقایسه میان عملکرد واحدهای گوناگون،  نیازمند تعیین شاخص و داشتن پنل مشخص دربخش های مختلف می باشد.
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه به لزوم برقراری تعامل سازنده و به منظور اخذ نتیجه بهترعملکردی و حل چالشها با معاونت ها تاکید کرد.

کلید واژه ها: معاونت سرپرست معاونت معاونت بهداشت بهداشت سرپرست معاونت بهداشت معاون سلامت دکتر تاکید


نظر شما :