پیام تبریک سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۳ کد : ۳۸۰۷۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۱۱
دکتر اردلان زیلابی، رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی طی پیامی هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.
پیام تبریک سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

متن پیام به شرح زیر است

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(ص) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(ص) که می‌فرمایند: الجماعه رحمهٌ و الفرقه عذابٌ "وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است" بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

ماه ربیع مزین به ولادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص)، پیامبر مهربانی ها، پیام آور شفقت، عدالت، صلح و معرفت و پیامبر کامل ترین دین الهی است. میلادی فرخنده که جهان از نورش روشن شد و ما مسلمانان جهان، مفتخریم به برگزیدن دینی که پیام وحی او بود و همچون ریسمانی مستحکم، ما را به معبود می پیوندد و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره‌مند ساخت.

فرا رسیدن هفته وحدت، ولادت فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) وسلاله پاکش و امام جعفر صادق(ع) که به ابتکار شایسته رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) نمادی جاوید از همدلی و یکپارچگی امت اسلام شده است را به یکایک برادران و خواهران عزیز بویژه همکاران پرتلاش حوزه معاونت بهداشت تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم به شکرانه این مناسبت‌های فرخنده، فرهنگ وحدت و همدلی که یکی از زیباترین ارمغان‌های سیره  پیامبر رحمت برای بشریت است را در منش و افکار و رفتارمان متجلی سازیم و آن را زمینه‌ساز اعتلا و سربلندی مکتب انسان‌ساز اسلام در همه‌ی عرصه‌ها بدانیم. 

انشاالله که خداوند منان، به همه مسلمانان جهان توفیق دهد تا میراث‌داران شایسته ای برای تحقق اهداف و آموزه‌های غنی و متعالی اسلام و قرآن باشند  و تصویری حقیقی از دین رحمت و شفقت و عدالت را برای جهانیان ترسیم کنند.

فرا رسیدن ولادت فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) وسلاله پاکش ، امام جعفر صادق(ع) که به ابتکار شایسته رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) نمادی جاوید از همدلی و یکپارچگی امت اسلام شده است را به یکایک برادران و خواهران عزیز بویژه همکاران پرتلاش حوزه معاونت بهداشت تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

دوشنبه 10 مهر ماه 1402

کلید واژه ها: اسلام امت اسلام یکپارچگی امت اسلام حضرت حضرت محمد ص دین وحدت پیامبر


نظر شما :