پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی

۱۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۱ کد : ۳۸۱۱۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۲۹
امروزه نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار میکنند و به آن اعتماد دارند. مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)
پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی

سیزدهم مهرماه، یادآور بزرگ مردانی است که رمز بقا و ثبات آنان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی نشانی است. اندیشه ی ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق درآمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا، توشه ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند و با تحمل رنج دوری خانواده پاسبان روز و شب این خاکند.

امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

لذا اینجانب به نمایندگی از آحاد جامعه ی بهداشتی و خدمتگزاران عرصه سلامت، این روز خجسته را به مجموعه ی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و فرماندهان عزیز و سخت کوششان تبریک و تهنیت عرض نموده و به پاس حضور پرشور ایثارگرانه در خصوص پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب، مسئولیت پذیری، قانون مداری و توانمندی در اجرای نظم و امنیت در کشور از تلاش‌های بی وقفه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی در لباس مقدس نیروی انتظامی قدردانی می‌نمایم از خداوند منان دوام توفیقتان را خواستارم.

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: اسلامی امنیت ایران عزیز مرز


نظر شما :