جلسه هماهنگی برنامه های حوزه سلامت

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۲ کد : ۳۸۱۸۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۲۶
هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی" بحث وتبادل نظر درخصوص چالش های شهرستان ها در برنامه های حوزه سلامت وارائه راهکار جهت تقویت فعالیت های حوزه بهداشت بود.
جلسه هماهنگی برنامه های حوزه سلامت

این جلسه با حضور سرپرست معاونت بهداشتی ، معاون اجرایی و فنی مرکز بهداشت استان مرکزی و مدیر شبکه بهداشت و رئیس مرکز بهداشت اراک و شهرستان های تابعه در سالن جلسات برگزار شد. 

دکتر زیلابی هدف جلسه را  آشنایی و تعامل هرچه بیشتر مدیران سطوح محیطی با معاونت و معاونین مرکزبهداشت استان مطرح نمود و برتمرکز و تلاش مدیران برارجحیت پیشگیری بر درمان و تاکید بر رسالت اصلی وزارت بهداشت که همان بهداشت جامعه است که این امر را وظیفه تک تک اعضای خانواده بزرگ بهداشت  دانست.

ضمن اشاره به جایگاه مناسب معاونت بهداشتی درکشور  از نظر دستیابی به شاخص های سلامت، خواستار تلاش های  بیشتر و طراحی  ساز و کارهایی جهت ارتقای بیش از پیش شاخص های این حوزه شد.

درادامه به تعیین تکلیف پروژه های بهداشت و پیگیری تاحصول نتیجه اشاره نمود و اظهارامیدواری کرد با ترسیم چشم انداز آینده ،حرکت پویا و قدرتمندی در دسترسی به جایگاه شایسته و برتر را داشته باشیم.

همچنین به پشتیبانی و حمایت های بی دریغ این معاونت از کلیه مدیران در مراحل گام به گام دستیابی به اهداف حوزه سلامت اشاره کرد.

معاونت اجرایی مجددا برپیگیری پروژه های نیمه تمام وحصول نتیجه تابهمن ماه ونظارت مستمر معاونت اجرایی به مراحل انجام کاراشاره نمودند.

معاون محترم فنی  برمدیریت جلسات  برمبنای مذاکره وگفتمان اشاره نمود.

درادامه جلسه چالش های شبکه ها و مراکزبهداشت  توسط مدیران و روسای شبکه ها مورد بحث  و تبادل نظر قرارگرفت.

                                                                                                           

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

یک شنبه 16 مهر ماه

کلید واژه ها: بهداشت معاونت اشاره مدیران نمود شبکه


نظر شما :