پیام تبریک دکتر نظری بمناسبت هفته سلامت

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۸ کد : ۳۸۴۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۷۷۲
نقش حوزه بهداشت و سلامت برای ایجاد جامعه ای بانشاط و سرزنده بر همه کس واضح و آشکار هست و طبعا هر میزان در این حوزه سرمایه گذاری شود تاثیرپذیری جامعه به همان نسبت خواهد بود و در این راستا درچند سال گذشته که طرح تحول سلامت جهت توسعه خدمات بهداشتی درمانی در جمهوری اسلامی ایران به اجرا درآمده است شاهد پیشرفت های قابل ملاحظه پزشکی و بهداشتی در سراسر نقاط کشور بوده ایم که مدیون همکاری مجموعه پرسنل خدوم وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی بوده است.
پیام تبریک دکتر نظری بمناسبت هفته سلامت
‍ دکتر جواد نظری بمناسبت هفته سلامت پیام تبریکی صادر نمود.
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی متن این پیام بشرح ذیل می باشد:
ایجاد درک بهتر از اهمیت پوشش همگانی سلامت و اهمیت مراقبت های بهداشتی اولیه به عنوان پایه و اساس آن و همچنین تقویت فعالیت افراد، سیاست گذاران و کارکنان حوزه بهداشت و درمان به منظور تحقق پوشش همگانی سلامت برای همه افراد از جمله اهداف این شعار است که مسئولیت خطیر فعالان حوزه سلامت را یادآوری می‌کند.
ارتقاء سلامت و افزایش امید به زندگی حاصل تلاش‌ها و همکاری‌های دستگاه‌ها و ادارات است. ایشان بر اینکه هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا به بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی تاکید شود.
از طرفی این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم، بازتوانی مضاعف و درقالب برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاهها ی مسئول در مسیر تحقق بهداشت و سلامت مردم گام برداریم.
لذا با توجه به نگاه ویژه وزارت بهداشت به مقوله سلامت جامعه ، " یکم تا هفتم اردیبهشت ماه " تحت عنوان هفته سلامت نامگذاری و شعار امسال آن نیز " مراقبت های اولیه بهداشتی راهی بسوی پوشش همگانی سلامت " تعیین گشته است که هدف آن آگاهی بخشی آحاد جامعه از فعالیت های حوزه بهداشت و درمان کشور و گسترش فرهنگ پیشگیری هست.
از انجایی که مراقبت های بهداشتی اولیه پایه و مبنای پوشش همگانی سلامت  است، برای رسیدن به اهدافی که برای نظام سلامت تعیین شده نیاز به مشارکت داریم و این مشارکت باید همگانی باشد، هم مردم و هم نهادها و دستگاه های مختلف برای پوشش همگانی سلامت باید تلاش کنند.
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با وقوف کامل به اهمیت نقش حوزه بهداشت در بالندگی و توسعه کشور ، به عنوان بخشی از نظام سلامت کشور ، همه تلاش خود را جهت حمایت و پشتیبانی همه جانبه از این حوزه به کار بسته و انشاالله با برنامه هایی که تدوین کرده ایم ، هدفمند تر از پیش گام خواهیم برداشت .
اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش بهداشت و سلامت کشور، هفته سلامت را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک شما عزیزان را مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: هفته سلامت


نظر شما :