هشتمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

۰۲ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۶ کد : ۳۸۶۳۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۱۹
در راستای سیاست های کلی جمعیت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هشتمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء تشکیل شد.
هشتمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست، ضمن اشاره به پیگیری مصوبات قبلی جلسات قرارگاه جوانی جمعیت و کمیته های تخصصی و همچنین مصوبات جدید افزوده شده به سیاست های ابلاغی و در نظر گرفتن موارد اصلاحی و پیشنهادی، بر تلاش و تعامل همه جانبه اعضاء و کمیته های تخصصی در جهت اجرای مفاد قانون تاکید کرد.
معاون بهداشت و کارشناس سلامت خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه نیز در این جلسه، به بیان وضعیت موجود، دستورالعمل های موجود و شرح وظایف قرارگاه جوانی جمعیت پرداختند و مصوبات هفتمین جلسه قرارگاه و وضعیت اجرا و عدم اجرای مصوبات بررسی شد؛ همچنین کلیه شاخص های ابلاغی توسط وزارت بهداشت که اعضا قرارگاه ملزم به انجام آن هستند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه گزارش عملکرد واحدها در خصوص وظایف و دستورالعمل های مرتبط مطابق مصوبات جلسات قبلی، بررسی وضعیت بودجه، ارائه پیشنهادات و نظرات در راستای بهبود اهداف کمیته فرهنگی جوانی جمعیت، بررسی وضعیت مهدکودک و …، همچنین پیشنهادات و نظرات پژوهشی در راستای موضوعات جوانی جمعیت بررسی شد.
در پایان اعضاء حاضر در نشست، در راستای اجرای موارد مذکور پیشنهاداتی را مطرح کردند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
لازم به ذکر است با توجه به ابلاغ سیاست های کلی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری؛ جلسات قرارگاه جوانی جمعیت و همچنین برنامۀ عملیاتی در راستای ارتقاء سلامت و جوانی جمعیت به صورت مستمر در جهت اجرای قانون مذکور در دانشگاه علوم پزشکی اراک در حال انجام است.

کلید واژه ها: جمعیت جوانی جمعیت قرارگاه جوانی جمعیت جوانی قرارگاه جوانی بررسی مصوبات قرارگاه اجرای


نظر شما :