حضور رئیس گروه بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در اجلاس مسؤلین سلامت دهان و دندان کشور

۰۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰ کد : ۳۸۶۹۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۱۷
حضور رئیس گروه بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در اجلاس مسؤلین سلامت دهان و دندان کشور به میزبانی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که از تاریخ ۲/۸/۱۴۰۲ لغایت ۴/۸/۱۴۰۲ در اصفهان برگزار گردید.
حضور رئیس گروه بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در اجلاس مسؤلین سلامت دهان و دندان کشور

این اجلاس با حضور دکتر فاضل مشاور وزیر در امور دندانپزشکی، دکتر سید معلمی مدیر کل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، رئیس  دانشکده دندانپزشکی اصفهان،دبیر شورای آموزشی و تخصصی دندانپزشکی وزارت بهداشت، مشاور رئیس دانشگاه در امور دندانپزشکی ، معاون فنی مرکز بهداشت استان و جمعی از مسؤلین سلامت دهان و دندان کشور با هدف هماهنگی و برنامه ریزی هر چه بهتر ارائه خدمات دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت برگزار گردید. 

 دکتر سید معلمی خاطر نشان کرد در این اجلاس برنامه ارتقای سلامت دهان و دندان دانش آموزان که یکی از برنامه های مهم وزارتی است مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

همچنین به بررسی و رفع مشکلات اجرای برنامه های مهم گروه سلامت دهان و دندان، از جمله کاهش پرداخت از جیب مردم جهت دریافت خدمات دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت و نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفتن هفت ردیف خدمتی دندانپزشکی خواهیم پرداخت. 

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

چهارشنبه 3 آبان ماه 1402

کلید واژه ها: دندانپزشکی سلامت سلامت دهان سلامت دهان دندان دندان دهان دندان برنامه بهداشت دهان


نظر شما :