پیام تبریک مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه به مناسبت روز جهانی بهداشت حرفه ای

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۵۷ کد : ۳۸۷۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۵۳۱
پیام تبریک مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه  به مناسبت روز جهانی بهداشت حرفه ای
‍ به نام خدا
 
        هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۲۸ آوریل  از سوی سازمان بین‌المللی کار(ILO) به عنوان روز جهانی بهداشت حرفه‌ای نامگذاری شده است.
روز جهانی ایمنی و سلامت شغلی در واقع یک هدف گذاری سالیانه بین‌المللی برای نهادینه کردن کار سالم و ایمن در سرتاسر جهان است. 
بی¬ شک « روز جهانی بهداشت حرفه ای » را می توان فرصت مغتنمی برای بیان اهمیت، جایگاه رفیع  و سهم بی بدیل بهداشت حرفه ای در تحقق توسعه ی پایدار استان و کشور دانست. این روز باید آئینه تلاش ارزنده و صادقانه خواهران و برادران بزرگوار عرصه سلامت محیط کار در سرتاسر استان باشد. تلاش و مجاهدتی که سلامت شاغلین و کارگران را در رسیدن به جامعه ی سالم و توسعه ی پایدار تضمین می کند. سازمان بین‌المللی کار (ILO ) شعار روز جهانی بهداشت حرفه ای در سال 2019 را  " آینده کاری  ایمن و سالم "  با تاکید بر هدف " توسعه پایدار با تأمین محیط کار ایمن و سالم با رویکرد مدیریت مشارکتی و فن آوری های نوین" نامگذاری نموده است، امیدوارم با عزم جدی، همکاری و هماهنگی بین بخشی محیط کار ایمن و سالمی از طریق مشارکت های اجتماعی (دولت، کارفرمایان و کارگران) و توسعه اقدامات پیشگیرانه و آموزش همگانی سلامت ایجاد نماییم.
اینجانب بر خود وظیفه می دانم فرا رسیدن روز جهانی بهداشت حرفه ای را به همه تلاشگران عرصه سلامت، همکاران خودم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، مسئولین بهداشت حرفه ای کارخانجات و شرکت های دولتی و خصوصی تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روز افزون همه عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.  
روزتان مبارک
 
  
مهندس حسن مهر علی
مدیر گروه سلامت محیط و کار

کلید واژه ها: روز جهانی بهداشت حرفه ای آموزش همگانی سلامت


( ۲ )

نظر شما :