پیام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز حسابدار

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۷ کد : ۳۹۹۱۷ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۵
رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی فرارسیدن پانزدهم آذر، روز حسابدار را به تمامی همکاران فعال این حوزه بهداشت تبریک گفت.
پیام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز حسابدار

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام دکتر «اردلان زیلابی» به شرح زیر است:



روز حسابدار یادآور همسویی و اعتلای نقش بی بدیل حسابداران در عرصه های مختلف اقتصادی، مالی، ذیحسابی و حسابرسی به خصوص در حوزه سلامت است.



حسابداری در حوزه سلامت و نظام بهداشت و درمان با توجه به دشواری موجود در این عرصه، یکی از شغل های مهم بوده که می تواند با مدیریت درست و شفاف‌سازی در کار خود موجبات تقویت بنیه مالی سازمان و شفاف سازی فرآیندهای مالی و نیز فراهم آوری اطلاعات صحیح جهت تصمیم‌گیری‌های مهم را فراهم نماید.


حسابداران با در اختیار گذاشتن اطلاعات مالی به مدیران، نقش بسزایی در سیاست‌گذاری‌های خرد و کلان در هر سازمانی دارند و این حسابداران هستند که می توانند به اعداد و ارقام معنی ‌بخشند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرا رسیدن 15 آذرماه را که مزین به نام حسابدار می باشد، به تمامی همکاران پرتلاشم در مدیریت مالی و حسابداری معاونت بهداشتی و شبکه های بهداشت شهرستان های تابعه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون، همراه با آرزوی سلامتی و موفقیت های این عزیزان در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت از خداوند منان خواستارم.

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

 چهار شنبه  15   آذر ماه 1402

کلید واژه ها: مالی بهداشت حسابداران نقش مدیریت


نظر شما :