اقدامات لازم در مواجه با حوادث، خطر و ...

۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۷ کد : ۴۱۱۷۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۴
اقدامات لازم در مواجه با حوادث، خطر و ...

اقدامات لازم در مواجه با حوادث، خطر و ... از زبان صالحی ، کارشناس مسئول گروه مدیریت خطر، حوادث و بلایای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک

ما با توجه به شرایط خاص و ویژه ای که در استان مرکزی داریم از جمله خطراتی نظیر سیل، زلزله، حوادث صنعتی، باد و طوفان، بدترین خطری که استان را تهدید می کند بحث خشکسالی و نشست زمین است .

خانواده ها و شهروندان باید آمادگی لازم را برای مواجهه با خطرات و حوادثی که شهر و استان ما را تهدید می کند داشته باشند.خانواده ها باید بنا را بر بروز این حوادث قرار بدهند البته این رخدادها نباید باعث بشود که ما خونسردی خودمان را از دست بدهیم و نتوانیم تصمیم گیری درستی برای مواجهه و مداخله در برابر این حوادث داشته باشیم .

با تمرین و تکرار و حفظ آمادگی می توانیم به درستی با این حوادث مواجهه داشته باشیم و سطح آسیب خودمان، خانواده مان و جامعه مان را به حداقل برسانیم، می توانیم با یکسری اقدامات که راحت می شود آن ها را انجام داد سطح آسیب پذیری خانواده را به حداقل برسانیم.

 گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک مدیریت خطر حوادث صنعتی مواجهه با خطرات نشست زمین خشکسالی تمرین و تکرار آسیب پذیری خانواده سطح آسیب


نظر شما :