حل مشکل فاصله سنی بین دو فرزند

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۷ کد : ۴۱۹۱۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۱
زمانی که فاصله بین دو فرزند از یک سنی بیشتر می‌شود مانند این است که دو تک فرزند در خانه داریم.
حل مشکل فاصله سنی بین دو فرزند

به گزارش وب دا مرکزی به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  مسئول درمانگاه فاطمیه با بیان اینکه فاصله سنی مناسب بین دو فرزند ۱۸ ماه است گفت: زمانی که فاصله بین دو فرزند از یک سنی بیشتر می‌شود مانند این است که دو تک فرزند در خانه داریم.
 دکتر رضایی گفت : همانطور که بچه‌های تک فرزند تطابق پذیری اجتماعی پایین و قدرت حل مسئله پایین پیدا می‌کنند دو فرزند با فاصله سنی بالا هم با همین مشکل روبرو می‌شوند.
ماده ۷ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی رو مکلف به تامین خوابگاه برای دانشجویان متاهل کرده است ‌.
دکتر بیات معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر این ماده قانونی گفت:در یکی از ساختمان‌های اداری دانشگاه توانسته‌ایم تعداد ۲۰ واحد خوابگاهی رو به بهره‌برداری برسانیم که در حال حاضر ۱۰ زوج دانشجو در این واحدها زندگی می‌کنند.


طبق قانون جوانی جمعیت خانواده‌ای که فرزند سوم آنها بعد از ابلاغ این قانون متولد شده باشد زمین یا مسکن رایگان به آنها تعلق می‌گیرد.
دکتر چگینی دکتر زنان و زایمان بااشاره به مشکل برخی از مادران در خصوص سقط مکرر گفت: کلینیک کوثر در بخش اتندی این مرکز شرایط درمان مناسب را برای مادر فراهم می‌کند و در صورت نیاز به بیمارستان ارجاع داده می‌شود.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: درمانگاه فاطمیه فاصله سنی تک فرزند معاون دانشجویی جوانی جمعیت


نظر شما :