پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۵ کد : ۴۲۸۰۸ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۹
پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

دکتر زیلابی معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر «عید استجابت دعا، عید آسودگی از آتش غفلت» را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک تبریک گفت.

نسیم عید از راه می‌رسد؛ باید گوش دل‌باز کرد تا ندای سلام‌وصلوات پروردگار و فرشتگان را شنید. پروردگارا! در ناب‏ترین ثانیه‌های رازونیاز میهمان سفره‏ رنگینت بودیم و در تپش تند زمان، چه زود بدرقه کردیم روزهای روزه‌داری‌مان را و اکنون با روحی سرشار از معنویت و دل‏هایی لبریز از مهرت، دست‏های در هم گره شده‏ای که بوی وحدت می‏دهند و شعارشان همدلی است، با قدم‏های استواری که مقصدشان یکپارچگی است، به استقبال روز موعود می‏شتابیم؛ در شکوه و عظمت نماز عید، غرق شده و با رمضان وداع می‏کنیم. 

عید سعید فطر، پاداش خداوند متعال به مؤمنان،روزه داران و شب زنده دارانی است که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در کارنامه اعمالشان به ثبت رسانده اند و به تهذیب و تزکیه نفس خود پرداختند. 
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مبارک رمضان و  تبریک عید سعید فطر به عموم مردم به ویژه همکاران گرانقدر خود در سراسر کشور و جامعه هدف تحت پوشش، توفیق استمرار خالصانه بندگی پروردگار متعال و مهربانی و همدردی با بندگان نیازمند او را  از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

 سه شنبه 21 فروردین ماه 1403
 

کلید واژه ها: عید عید سعید عید سعید فطر رمضان بهداشت سعید سعید فطر فطر


نظر شما :