نشست هم اندیشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با معاونت سلامت سپاه روح الله

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۳ کد : ۴۳۰۹۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۵
درپنجمین روز از هفته سلامت با شعار سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت؛ نشست هم اندیشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با معاونت سلامت سپاه روح الله انجام شد.
نشست هم اندیشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با معاونت سلامت سپاه روح الله

دکتر زیلابی معاون بهداشتی به همراه معاون اجرایی و فنی و مدیر گروه گسترش شبکه معاونت بهداشتی با سرهنگ غریبی معاون بهداشت و درمان و سرهنگ امینی  معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله و سرهنگ متین پور دیدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از خدمات ارزنده سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش وب دا مرکزی؛ دراین نشست که با هدف هم افزایی و تقویت زمینه های همکاری مابین معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه روح ا... برگزار شد، در خصوص همکاری های مشترک در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان و بهره گیری هردو سازمان از ظرفیت های یکدیگردر راستای توسعه خدمات سلامت، پوشش همگانی سلامت و اجرایی سازی شعار سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت بحث و تبادل نظر شد.

دکتر زیلابی در این نشست، در خصوص پایگاه سراج ( سلامت روانی اجتماعی جامعه نگر) و علت تاسیس آن و پروتکل ارائه خدمت توسط این مرکز توضیحاتی داد و گفت: در این مراکز، امکان پذیرش مستقیم بیماران وجود ندارد اما بیمارانی که به تشخیص روانشناسان شبکه بهداشت و درمان و یا مراکز روانپزشکی نیاز به خدمات بیشتری دارند به این مراکز ارجاع می شوند و خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کنند.

وی ضمن تشکر از همکاری های این دو مجموعه در پیشبرد امور سلامت استان، خواستار همکاری و مشارکت بیشتر این دو مجموعه جهت ارائه خدمات گسترده تر سلامت به مردم استان شد.

 

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

چهارشنبه  5 اردیبهشت ماه 1403

کلید واژه ها: معاونت بهداشتی معاونت سلامت سپاه روح الله هفته سلامت


نظر شما :