بیست و چهارمین جلسه دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد / تاکید بر اجرای برنامه های هفته جمعیت با شعار "ایران قوی، ایران جوان"

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۵ کد : ۴۳۴۱۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۰
بیست و چهارمین جلسه دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد / تاکید بر اجرای برنامه های هفته جمعیت با شعار "ایران قوی، ایران جوان"

بیست و چهارمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت از ابتدای تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اولین جلسه در سال ۱۴۰۳ به ریاست دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و با شرکت سایر اعضا قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد.
به گزارش وب دا مرکزی، در این نشست، وضعیت فعلی کشور در مواجهه با بحران سالمندی و کاهش نرخ باروری کلی مورد بررسی قرار گرفت و بر مشارکت فعال دستگاه های اجرایی و همچنین همراهی مطلوب مردم و کنشگران جمعیت در موضوع حمایت از فرزندآوری سالم و تعالی سلامت هموطنان تاکید شد.
در این جلسه از قرارگاه جوانی جمعیت، دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، بر برگزاری هر چه باشکوهتر هفته ملی جمعیت تاکید کرد و اهتمام همه اعضای قرارگاه جوانی جمعیت را در بزرگداشت هفته ملی جمعیت، خواستار شد.
تبیین وظایف محوله در هفته ملی جمعیت و همچنین رصد پیشرفت ماده های قانونی توسط معاونت های توسعه، درمان، سازمان بیمه سلامت و مراکز ناباروری از جمله موارد بررسی شده در این نشست بود و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و لزوم اجرای بهینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وظایف دانشگاه در هفته ملی جمعیت بر اساس روز شمار هفته و محورهای برنامه در روزهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳                              

کلید واژه ها: جمعیت جوانی جمعیت قرارگاه جوانی جمعیت ملی جمعیت هفته ملی جمعیت خانواده جوانی جمعیت حمایت خانواده جوانی جمعیت جوانی قرارگاه جوانی خانواده جوانی


نظر شما :