هلال احمر در مواد بسیاری یاریگر فعالیت‌های معاونت بهداشت استان است

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۸ کد : ۴۳۴۸۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۷
معاون بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به گستردگی کانون‌های آموزشی در استان گفت: باید برنامه‌ریزی‌هایی برای بهره‌گیری از پتانسیل و توانایی کارشناسان و مربیان به منظور آموزش همگانی مردم به عنوان وظیفه ذاتی هر دو حوزه صورت گیرد.
هلال احمر در مواد بسیاری یاریگر فعالیت‌های معاونت بهداشت استان است

به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت؛ دکتر اردلان زیلابی معاون بهداشت استان مرکزی به همراه معاون فنی و  همچنین مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت  و مدیر گروه مدیریت خطر حوادث وبلایا معاونت به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ وهلال احمر با دکتر شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.
دکتر زیلابی با اشاره به گستردگی جمعیت هلال استان گفت: جمعیت هلال امروز می‌تواند روابط و فعالیت‌های گسترده داشته باشد و با جدیت اهداف آموزشی را دنبال کند. خوشبختانه معاونت بهداشت دانشگاه‌ علوم پزشکی توان و پتانسیل بالایی دارد که می‌تواند در راستای اقدامات آموزشی هر دو حوزه قرار بگیرد تا این روحیه انسان‌دوستی بیش از پیش تقویت شود. امیدوار هستیم همکاری گروهای فنی معاونت بهداشت با معاونتهای تخصصی (امداد ونجات-داوطلبان-جوانان-آموزش وپژوهش -درمان وتوانبخشی) جمعیت هلال احمر وتعامل مثبت وشناخت ظرفیتها وتوانمندی ها در جهت آمادگی وپیشگیری از حوادث وبلایا و پاسخ مناسب و موثر به بحران های احتمالی بر اساس اسناد بالادستی قانون مدیریت بحران کشور و برنامه ملی پاسخ نظام سلامت به بلایا و فوریتها(EOP) بصورت مستمر ادامه پیدا کند.
معاون بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از فعالیت‌های معاونت بهداشت و مراکر تابعه  در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان مرکزی ارائه داد.
در ادامه این نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از فعالیت‌های معاونت بهداشت عنوان کرد: گستردگی فعالیت‌های این معاونت نشان از روح‌بلند و اشراف مدیران آن دارد. هلال احمر در مواد بسیاری یاریگر فعالیت‌های وزارت بهداشت است و این دو نهاد می‌توانند همدیگر را تقویت کنند. باید توجه داشته باشیم که کشور ما کشوری حادثه‌خیز است و این ارتباط تنگاتنگ می‌تواند بسیاری از مشکلات را در آینده حل کند و زمینه‌ساز هم‌افزایی در امدادرسانی و اقدامات اثربخش در حوزه‌های مختلف باشد.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: هلال احمر دکتر زیلابی معاونت بهداشت تقدیر گرامیداشت


نظر شما :