همایش بزرگداشت هفته ملی جوانی جمعیت در کمیجان/ ریل‌گذاری استان مرکزی در مسیر جوانی جمعیت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۷ کد : ۴۳۵۴۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۸۰
در اولین رو از هفته ملی جوانی جمعیت و فرزندآوری همایشی با حضور مسئولین شهرستان کمیجان و معاون اجرای معاونت بهداشت استان مرکزی در شهرستان کمیجان برگزار شد.
همایش بزرگداشت هفته ملی جوانی جمعیت در کمیجان/ ریل‌گذاری استان مرکزی در مسیر جوانی جمعیت

 به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ رسول گوهری معاون اجرای معاونت بهداشت استان مرکزی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این همایش با اهداف افزایش آگاهی عموم مردم نسبت به وجوه مثبت و ارزشمند فرزندآوری و ازدواج بهنگام و آسان گیری معقوله ازدواج و صیانت از تحکیم خانواده توسط شبکه بهداشت شهرستان کمیجان برگزار شد.

گوهری ضمن تبریک هفته جمعیت و تشکر از حضور مدعوین گرامی بر تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری و شعار فرزند بیشتر نشاط بیشتر تاکید داشته و گفت: در راستای منویات ارزشمند مقام معظم رهبری به منظور جوانسازی جمعیت و اصول تحکیم خانواده و تقویت نشاط درون خانواده، تا فرصت هست همه تلاش کنیم و تا انشاالله به سلامت از تله جمعیتی پیش رو عبور نموده و ایران را جوان نگهداریم.
وی گفت: جوانی جمعیت زمانی اهمیت ویژه خود را پیدا می کند که علاوه بر افزایش نرخ باروری ، فرزند اوری سالم فرزند پروری صالح ، به تسهیل ازدواج های متناسب و پایداری ان در قالب مشاوره  پیش از ازدواج و اموزش هنگام و پس از دواج، اتخاذ سبک زندگی سالم در دوره های مختلف زندگی برای در پیش گرفتن سالمندی سالم توجه ویژه شود.
در حاشیه این همایش، تدریس با موضوع فرزندآوری و پیامد های تک فرزندی، اجرای سرود و تجلیل از فعالان جوانی جمعیت، در افزایش نرخ باروری از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.

کلید واژه ها: همایش جوانی جمعیت کمیجان


نظر شما :