معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات:

روشنگری وظیفه اصلی روابط عمومی ها است و اطلاع رسانی صحیح و دقیق به مردم است که این اعتماد را افزایش می دهد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱ کد : ۴۳۶۰۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۲
روشنگری وظیفه اصلی روابط عمومی ها است و اطلاع رسانی صحیح و دقیق به مردم است که این اعتماد را افزایش می دهد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ دکتر اردلان زیلابی؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز به فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: آموزش در حوزه روابط عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است و علی رغم آنچه عده ای می پندارند صرف هزینه در این بخش نه تنها ایجاد هزینه نیست بلکه به معنى سرمایه گذاری برای آینده نیز بحساب می آید.

وی ادامه داد: اگر چه بحث استعداد ذاتی در یک نیروی روابط عمومی نقش تعیین کننده ای دارد اما در نتیجه افزایش آموزش و مهارت می توان به افق های بالاتری دست یافت.

دکتر زیلابی با تاکید بر اینکه در هر بخش اگر نیاز به آموزش وجود دارد باید انجام شود ادامه داد: امروزه روابط عمومی دیگر یک دانش محسوب می‌شود و کوچکترین سهل انگاری دراین حوزه می تواند عواقب نامطلوبی در پی داشته باشد.

معاون بهداشت استان مرکزی با تاکید بر ضرورت تجهیز همکاران روابط عمومی به دانش سازمانى بیان کرد: در روزگاری که همه امور تخصصی شده است باید به دانش روز هم مسلط بود.

 وی همچنین موضوع خلاقیت در روابط عمومی را در انجام بهتر امور سازمانی بسیار تعیین کننده دانست و خاطر نشان کرد: این‌که مطالب با چه روش و قالبی به مخاطب منتقل شود از اهمیت فراوان برخوردار است.

دکتر زیلابی در پایان با اشاره به حساسیت بالا و جایگاه استراتژیک حوزه بهداشت و اجرای طرح های مثل اجرای پرونده پزشک خانواده، اجرای قانون جوانی جمعیت و اجرای برنامه های اولویت دار برای گروه های مختلف خاصه گروه های آسیب پذیر جامعه، مادران، نوزادان، کودکان، میانسالان و سالمندان را موضوعاتی دانست که بدون تغییر رفتار در جامعه محقق نخواهد شد؛ گفت: وقتی فعالیتهای مطلوب و مناسبی در بخش های مختلف کشور انجام می‌شود این روابط عمومی‌ها هستند که باید این اقدامات را اشاعه داده؛ تبلیغ، تبین و تشریح نمایند.

کلید واژه ها: روابط عمومی روز ارتباطات اراک دکتر زیلابی


نظر شما :