در اراک؛

کمیته مدیریت و نگهداشت تجهیزات پزشکی مراکز بهداشتی استان/ تاکید معاون اجرای بر ضرورت ساماندهی تجهیزات خیرانه

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۹ کد : ۴۳۶۲۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۶
کمیته مدیریت و نگهداشت تجهیزات پزشکی گروه گسترش معاونت بهداشتی دانشگاه و با حضور معاون اجرای، مدیر حراست، مدیر مالی، مدیر گروه گسترش، مدیر کارگزینی برگزار شد.
کمیته مدیریت و نگهداشت تجهیزات پزشکی مراکز بهداشتی استان/ تاکید معاون اجرای بر ضرورت ساماندهی تجهیزات خیرانه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ رسول گوهری؛ معاون اجرای معاونت بهداشت در کمیته مدیریت و نگهداشت تجهیزات پزشکی بر لزوم برنامه‌ریزی و ساماندهی تجهیزات خیرانه در حوزه معاونت بهداشت تاکید کرد و گفت: این اقدامات برای آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بزرگ سلامت‌محور در استان مرکزی یک ضرورت است.
وی تاکید کردند که خیرین شریک راهبردی حوزه سلامت محسوب می‌شوند و ما در عرصه سلامت نیز باید الگوی مناسب همراه با نقشه راه دقیق و جزییات برای این امر بیندیشیم و طراحی کنیم.
معاون اجرای معاونت بهداشت بیان کرد: از این رو به منظور ساماندهی مشارکت های مردمی و هدایت آن به سمت تامین نیازمندیهای واقعی حوزه های بهداشت و درمان طراحی یک سایت در این رابطه بسیار ضروری به نظر می رسد.
در این جلسه، ضمن ارائه آخرین آمار از تجهیزات پزشکی در حوزه بهداشت استان، مطالبی در خصوص نگهداری و انبارش تجهیزات پزشکی، ضوابط تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی، کالیبراسیون و کنترل کیفی تجهیزات ارائه و تصمیماتی اتخاذ شد.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: کمیته تجهیزات پزشکی معاونت بهداشت اراک


نظر شما :