روند ارتقاء کمی و کیفی خدمات به مردم در دیدار با منتخب مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۴ کد : ۴۳۶۳۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۵
دکتر زیلابی؛ در نشست با دکتر هادیان پور منتخب مردم شریف شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی، بهداشت را رکن اصلی سلامت و یکی از مهمترین بخش‌های سیاست‌گذاری کلان در استان دانست.
روند ارتقاء کمی و کیفی خدمات به مردم در دیدار با منتخب مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت،دکتر زیلابی معاون بهداشت به همراه گوهری معاون اجرای معاونت با مهندس هادیان پور منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در مورد چالش‌های حوزه سلامت شهرستان شازند در زمینه‌های توسعه و پشتیبانی و بررسی راهکارهای رفع موانع موجود گفتگو کرد.
مهندس هادیان پور، ضمن ابراز خرسندی از تلاش و اقداماث موثر بهداشت و درمان در شهرستان گفت: می‌توانیم چالش‌ها را با هم افزایی و کمک هم رفع نماییم و راه را برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم هموار کنیم.
دکتر اردلان زیلابی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در نشست با منتخب مردم شریف در مجلس شورای اسلامی گفت:  رسالت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تامین امنیت در سلامت می باشد. امیدواریم در حوزه بهداشت بتوانیم باکمک وزارت بهداشت و با همت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی گام مفید اثر بخش برای مردم عزیز برداریم.
در این جلسه ضمن بیان نیازمندی ها و طرح مسائل و مشکلات شهرستان شازند درحوزه بهداشت و درمان، نسبت به ارتقاء هرچه بهتر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم عزیز و شریف شهرستان مذکور تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: بازدید شازند شبکه بهداشت نماینده مجلس اراک


نظر شما :