تکریم و معارفه روابط عمومی معاونت غذا و دارو

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۵ کد : ۴۳۶۸۸ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۶
در مراسمی با حضور معاون غذا و دارو و همکاران این معاونت از زحمات رسول غفاری به پاس بیش از یک دهه تلاش قدردانی و سیامک یادگاری به عنوان مسئول روابط عمومی این معاونت معرفی شد .
تکریم و معارفه روابط عمومی معاونت غذا و دارو

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ دکتر علی یادگاری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت : وجود تیم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی متخصص و قوی در هر مجموعه‌ی اداری، بدون شک می‌تواند علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه‌ی تبادل اطلاعات با بدنه‌ی جامعه و نیز در عرصه‌ی بین بخشی، نقش مهم مشورتی برای مدیریت سازمان ایفا نماید.
دکتر یادگاری : روابط عمومی از آن جهت که اطلاع‌رسانی، اقناع و تأثیرگذاری سازمان خود را برعهده دارد می‌تواند به‌عنوان یک رسانه پل ارتباطی میان سازمان و جامعه مخاطب سازمان خود باشد. کار روابط عمومی کار دل است. روابط عمومی کاری است که با چاشنی عشق جلو می‌رود و هر چه عشق و شوق بیشتر باشد کار روابط عمومی زیباتر و تأثیرگذارتر است.در ادامه مراسم، رسول غفاری، مسئول پیشین روابط عمومی و اطلاع رسانی، گزارشی از فعالیت­های خود ارائه داد. سیامک یادگاری، مسئول جدید روابط عمومی و اطلاع رسانی، نیز در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: "امید است با مجموعه جدید، گامهایی در جهت نیل به اهداف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و علی الخصوص روابط عمومی برداشته شود.
لازم به ذکر است رسول غفاری از سوی دکتر زیلابی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به سمت مسئول روابط عمومی معاونت بهداشت منصوب شد.

کلید واژه ها: تکریم تکریم و معارفه معاونت غذا و دارو معاونت بهداشتی غفاری یادگاری


نظر شما :