شهادت رئیس جمهور مردمی تسلیت باد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۶ کد : ۴۳۷۱۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۵
دکتر اردلان زیلابی؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، در پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی کشورمان و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری و همه مردم شهید پرور کشورمان تسلیت گفت.
شهادت رئیس جمهور مردمی تسلیت باد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر اردلان زیلابی در این پیام تسلیت نوشت:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ«
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌ الرضا (ع) هم زمان با شب ولادت امام علی ابن موسی الرضا (ع) در راه خدمت به مردم به مقام رفیع شهادت نائل شدند.
اگر چه از عصر دیروز و پس از شنیدن خبر سانحه پروازی، مانند همه مردم ایران، دستها را به آسمان برداشته و در شب میلاد حضرت ثامن الائمه(ع) منتظر اعلام خبر صحت و سلامت خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی و هییت همراه بودیم اما چه باید گفت که ناگزیر آن خبر تلخ تر از تلخ مخابره و  موجب تاثر عمیق ملت ایران و دوستداران اسلام در سراسر جهان گردید و بی شک صبوری در چنین غم جانگدازی جز با توسل به خالق و اولیای الهی اش سهل و ممکن نیست.
این مصیبت عظیم را به محضر جان جانانمان امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت عزیز و قدردان ایران و همه دوستداران عزت اسلام در اقصی نقاط عالم تسلیت می گوییم.                    
از "خدای دهه ۶۰" مسالت می نمائیم مقام بهشتی رییس جمهور مردمی و همراهانش را در علی علین رحمت بی منتهای خویش قرار دهد و جمهوری اسلامی را در مسیر نورانی اش پر توان تر از همیشه حافظ باشد.
دکتر اردلان زیلابی
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: پیام تسلیت معاون بهداشت رئیس جمهور


نظر شما :