تاکید بر راه کارهای پیشگیری و ترویج نگرش صحیح در خصوص اچ آی وی

۰۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۸ کد : ۴۳۸۱۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۷۹
کمیته نظارت بر اجرای برنامه استراتژیک کنترل اچ آی وی با حضور معاون فنی معاونت بهداشت استان مرکزی برگزار شد.
تاکید بر راه کارهای پیشگیری و ترویج نگرش صحیح در خصوص اچ آی وی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ در ادامه برنامه های نظارت بر اجرای برنامه استراتژیک کنترل اچ آی وی و در جهت ارتقاء خدمات تشخیص اچ آی وی با مشارکت اجتماعی و بالا بردن اطلاعات عمومی و راه کارهای پیشگیری و ترویج نگرش صحیح در خصوص اچ آی وی، جلسه ای با حضور دکتر واعظ معاون فنی بهداشت استان مرکزی، کارشناسان ستادی مبارزه با بیماری های واگیر و شرکاء برنامه ملی کنترل ایدز برگزار شد.
دکتر مرتضی واعظ ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین در جلسه به بیان اهداف برگزاری کمیته پرداخت و بر برگزاری منظم جلسات تاکید نمود.وی بیان داشت: افزایش آگاهی و بهبود کیفیت زندگی افرادی که با اچ آی وی زندگی می کنند، نیاز به تغییرات اساسی و مشارکت همگانی در سطح جامعه دارد.
در ادامه نمایندگان دستگاههای عضو کمیته استانی نظارت بر اجرای برنامه ملی  استراتژیک ایدز در خصوص اجرای بندهای مصوبات کمیته قبل و اقدامات صورت گرفته در سازمان خود در سه ماه گذشته و چالش ها و مشکلات پیش رو،  مطالب خود را بیان نمودند.
پایان بخش جلسه، ارائه بحث ها و نکته نظرات در راستای اجرای بهتر و بیان نقاط قوت و ضعف در راستای اجرایی نمودن برنامه به نحو مطلوب بود.

کلید واژه ها: کمیته اچ آی وی نظارت معاونت بهداشت استان مرکزی


نظر شما :