در اراک؛

همایش پیاده روی به مناسبت‌ بزرگداشت هفته بدون دخانیات/ خانواده ها، در مسیر ارتقاء سلامت خود گام بردارند

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۵ کد : ۴۳۸۳۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۹۱
رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت در همایش پیاده روی به مناسبت بزرگداشت هفته بدون دخانیات، انجام فعالیت بدنی را از جمله عواملی دانست که منجر به سلامتی بیشتر و بهترین و عملی ترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی دارد.
همایش پیاده روی به مناسبت‌ بزرگداشت هفته بدون دخانیات/ خانواده ها، در مسیر ارتقاء سلامت خود گام بردارند

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، فضیله درد شیخ ترکمانی  «رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت»  هرسال سازمان بهداشت جهانی به مناسبت فرارسیدن روز ملی دخانیات شعاری را به همین منظور انتخاب می‌کند و امسال نیز با شعار «حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات؛ حق و مسئولیت همگانی» به استقبال این روز رفته است و به همین منظور روز یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ همایشی به مناسبت هفته بدون دخانیات در بوستان غدیر و با حضور مدیران، کارشناسان و کارکنان بهداشت استان و شهرستان اراک برگزار شد.

وی ادامه داد: در این برنامه سعی شد در خصوص ترک سیگار، مواد دخانی و آسیب‌های محیط زیستی آن و مخاطراتی که مصرف دخانیات در پی دارد آگاه‌سازی شود و کارشناسان با حمل پلاکاردهایی با شعار نه به سیگار، دخانیات تهدیدی بر سلامت به پیاده‌روی در محوطه پارک پرداختند.
ترکمانی؛ اظهار داشت: توجه بیش از پیش به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامتی و تشویق همکاران مرکز بهداشت استان و شهرستان به نشاط، تحرک و ورزش کردن از دیگر اهداف برگزاری این همایش پیاده‌روی دانست.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: همایش پیاده روی هفته دخانیات معاونت بهداشت اراک


نظر شما :