همراه با تمام مردم دنیا؛ یک هفته تلاش برای زندگی بدون دخانیات

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۲ کد : ۴۳۸۴۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۷
به مناسبت فرا رسیدن هفته جهانی بدون دخانیات (۴ تا ۱۰خرداد ماه)، با هدف تلاش برای اطلاع رسانی تمام شهروندان به زندگی سالم و بدون دخانیات، بنرهای با شعارملی هفته بدون دخانیات (حفاظت از کودکان در برابر دخانیات؛ حق و مسئولیت همگانی) در ورودی مراکز درمانی و بهداشتی شهر اراک نصب شد.
همراه با تمام مردم دنیا؛ یک هفته تلاش برای زندگی بدون دخانیات

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، به گفته فضیله درد شیخ ترکمانی رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت، سلامتی هدیه ارزشمندی است که باید برای حفظ آن برنامه ریزی کرد و آگاهی از مضرات سلامت، مفیدترین راهکار برای کاهش هزینه‌های معنوی و مادی ناشی از بروز بیماری در جامعه است.
 وی افزود: اجرای برنامه‌های آموزش محور با موضوع سلامت شهروندان را اولویت برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی این معاونت عنوان کرد و با اشاره به فرا رسیدن هفته جهانی بدون دخانیات گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع آموزشی در سطح شهر  برگزار می‌شود.
 ترکمانی ادامه داد: با توجه به مضرات مصرف دخانیات، سازمان جهانی بهداشت با اختصاص یک هفته به این موضوع در جهت کاهش مصرف آن تلاش می کند و اهمیت این موضوع معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی را بر آن داشته تا با اجرای برنامه های متناسب با این موضوع با سازمان جهانی بهداشت همکاری کند.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: هفته دخانیات معاونت بهداشت اراک


نظر شما :