آئین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شازند برگزار شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۶ کد : ۴۳۹۶۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۷۲
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر عبدالرضائی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند منصوب شد.
آئین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شازند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ با حضور دکتر مرتضی واعظ معاون فنی، رسول گوهری معاون اجرایی، سید ابوالفضل سجادی مدیر حراست و مهدی برزگری مدیر گروه گسرش معاونت بهداشت دانشگاه، مراسم تکریم  قاسم قلعه نویی  مدیر سابق و معارفه دکتر معصومه عبدالرضائی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند برگزار شد.
دکتر مرتضی واعظ معاون فنی معاونت بهداشت صبح شنبه 12 خرداد ماه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شازند، اظهار داشت: تحقق برنامه‌ها و توسعه بیش از پیش اهداف بهداشتی و درمانی در استان، همت و تلاش همه جانبه را طلب می کند .ما خادم خادمین سلامت هستیم و باید با اهتمام و جدیت برای تحقق اهداف گام برداریم و جامعه و مردم مارا قضاوت خواهند کرد .
وی با بیان اینکه محوریت و مردم سالار بودن را باور کرده ایم، خاطرنشان کرد: سلوک مردم سالارانه بودن حوزه سلامت به فضل خدا جلوه های بیشتری خواهد داشت.
واعظ با تاکید بر حمایت رئیس دانشگاه و معاون بهداشت استان، تصریح کرد: این شهرستان از اهمیت بالایی در نزد ما برخوردار است و امیدواریم که قدرتمند حرکت کنید .وی با بیان اینکه محدودیت‌های مالی و مشکلات در عرصه کار وجود دارد، ادامه داد: اهتمام و تلاش‌ها می‌تواند برکات و خروجی های مناسبی داشته باشد.


رسول گوهری معاون اجرای معاونت بهداشت استان در مراسم تودیع و معارفه گفت: در شرایط جدید باید کیفیت خدمات نیز در همه بخش ها افزایش یابد و در این زمینه باید گرایش به عدالت محوری و مهرورزی نیز در نظر گرفته شود.
معاون اجرای معاونت بهداشت استان با تشکر از دکتر  عبدالرضائی جهت قبول مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند افزود: امیدواریم وی با تجارب خود بتوانند در انجام وظایف موفق باشند.

وی، با اشاره به پتانسیل های فنی و صنایع و فعالیت های مهم کشوری در شهرستان شازند تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت های خوبی در بحث خیّرین سلامت دارد که امیدوارم با استفاده از آن در راستای ارتقای سلامت و حل مشکلات بهداشتی درمانی گام برداشته شود.

دکتر عبدالرضائی سرپرست جدید مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شازند نیز با تشکر از توصیه‌ها و راهنمایی‌های معاونین فنی و اجرای معاونت بهداشت دانشگاه از زحمات آقای قلعه نویی تقدیر کرده و ابراز امیدواری نمود که در آینده مسیر تحول در شبکه بهداشت و درمان شازند را با قدرت ادامه دهند.

براساس این گزارش، در ادامه این مراسم سرپرستان قبلی و فعلی شبکه بهداشت و درمان شازند، سخنانی را ایراد کردند و سپس احکام صادره از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برای هر یک از آنها قرائت شد.

کلید واژه ها: حکم انتصاب شازند رئیس شبکه بهداشت درمان معاونت بهداشت دکتر عبدالرضائی


( ۱ )

نظر شما :