دیدار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با فرماندار شهرستان دلیجان

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۵ کد : ۴۳۹۹۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۸
به منظور معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شبکه شهرستان دلیجان و بررسی راهکارهای پیشبرد اهداف حوزه بهداشت، معاون بهداشت به همراه معاون اجرای معاونت استان و سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با فرماندار دلیجان دیدار کرد.
دیدار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با فرماندار شهرستان دلیجان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر زیلابی، ضمن تسلیت شهادت آیت ا... رئیسی و هئیت همراهشان، از حمایت و پشتیبانی‌های فرمانداری شهرستان از مدیریت شبکه در راستای سلامت مردم و حوزه بهداشت قدردانی کرد.

مهندس ابولفضل قاسمی فرماندار شهرستان دلیجان نیز ضمن عرض خیر مقدم به معاون بهداشت دانشگاه و هیأت همراه اظهار نمود: با توجه به اینکه رسالت همه دستگاه های اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم عزیز می باشد لذا فرمانداری و تمامی دستگاه های مرتبط در هر زمان که احساس نیاز به مداخله در ارتقاء سطح سلامتی مردم عزیز داشته باشند در خدمت حوزه سلامت خواهند بود.
فرماندار شهرستان دلیجان در این نشست ضمن قدردانی از اجرای مطلوب برنامه های سلامت محور اظهار نمود: با انتصاب دکتر اسحاقی به ریاست شبکه بهداشت و درمان انتظار نظم و ورود با انگیزه به مسائل کاری هستیم.
مهندس قاسمی، خواستار هدایت منابع خیرین جهت امور مهمی چون بحث عمرانی در حوزه بهداشت شد و اضافه کرد اعتقاد داریم هر چقدر در بخش بهداشت و پیشگیری هزینه کنیم چند برابر آن هزینه های درمانی مردم و دولت را کاهش داده ایم.
دکتر زیلابی، معاون بهداشت دانشگاه نیز با تشکر از حمایتهای فرماندار شهرستان دلیجان اظهار نمود: تامین سلامتی مردم و ارتقا حوزه بهداشت و درمان در تمامی شهرستان ها، از اولویت های دانشگاه است.
وی همچنین تصریح کرد: تامین سلامتی  و امنیت وظیفه حاکمیت است که با هماهنگی بین بخشی امکانپذیر می باشد.

کلید واژه ها: دیدار فرماندار دلیجان تکریم و معارفه شبکه بهداشت معاونت بهداشت اراک


نظر شما :