تبیین انتظارات معاونت بهداشت در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۰ کد : ۴۳۹۹۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۲۵
معاون بهداشت دانشگاه در مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان دلیجان ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده انتظارات معاونت بهداشت را تبیین کرد.
تبیین انتظارات معاونت بهداشت در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان با حضور معاون بهداشت استان، معاون اجرای، جمعی از مسئولین و خیرین شهرستان، مدیران و کارکنان حوزه برگزار شد.
در این جلسه دکتر اردلان زیلابی ضمن قدردانی از زحمات دکتر عبدالرحیم فرودسی در طول تصدی شبکه بهداشت این شهرستان بیان داشت: دکتر فردوسی انسان بسیار توانمند و فرهیخته ای هستند و از پتانسیل علمی ایشان در حوزه بهداشت و درمان استان استفاده خواهیم کرد.

معاون بهداشت استان سه اصل مهم در مدیریت که باعث موفقیت انسان می شود را دانش، مهارت در انجام کار و نگرش به مجموعه برشمرد و اظهار داشت: در حوزه ی بهداشت و درمان مهمترین سرمایه که از این سه اصل نیز مهم تر است، کارکنان و سرمایه انسانی می باشد .

متولی بهداشت استان افزود: نیروهای بهداشت با توجه به علاقه و انگیزه وافر، خود در امور محوله لیدر محسوب می شوند و به همین دلیل مدیریت افرادی که خود لیدر هستند بسیار مشکل است. ولی با شناختی که بنده از آقای دکتر اسحاقی و توانمندیهای فوق العاده ایشان دارم از عهده این کار به خوبی بر می آیند.
دکتر اسحاقی را چهره ی دانشگاهی محبوب در شهرستان دلیجان دانستند که تمام شرایط تصدی بر حوزه سلامت این شهرستان را دارند و امروز زمان بروز آن است.

در ادامه این جلسه دکتر عبدالرحیم فردوسی با اشاره به ۶ سال خدمت خود در سمت رئیس شبکه بهداشت دلیجان بیان داشت: بهداشت یک موسسه با برند ایرانی است و کسی که مسئولیت آن را برعهده می گیرد بار سنگینی را بر دوش دارد چون بر خلاف جاهای دیگر، در بهداشت نمی توان کارها را از صفر شروع کرد و مسئول با یک مجموعه مبتنی بر شبکه روبرو است.
دکتر فردوسی در خصوص تحولات ایجاد شده در دوران تصدی خود گفت: در زمینه پوشش پزشک خانواده روستایی در حال حاضر 100 درصد افراد تحت پوشش هستند و در زمینه پزشک خانواده شهری تمام افرادی که طبق قانون می توانستند تحت پوشش قرار بگیرند خدمات را دریافت کرده اند و همچنین در ادغام بسته های خدمتی در بهداشت با روند مناسبی جمعیت را پوشش داده ایم و برای بهبود استانداردهای بهداشتی تلاش زیادی انجام شده است.
در ادامه دکتر مرتضی اسحاقی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شبکه بهداشت شهرستان دلیجان با تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاون بهداشت به ایشان، ابراز امیدواری کردند که بتوانند پاسخ اعتماد ایشان را با عملکرد مناسب خود بدهند.
دکتر اسحاقی افزود: دکتر فروسی انسانی مدیر، فرهیخته و دوست داشتنی هستند که انشاء ا.. از توانمندی و راهنمایی ایشان استفاده خواهیم کرد .
سرپرست جدید شبکه بهداشت دلیجان از همه ی کارکنان حوزه سلامت دلیجان خواستند که با همکاری باعث اعتلای  بهداشت و درمان حوزه مربوطه شوند.

کلید واژه ها: تبیین انتظارات معاونت بهداشت تکریم و معارفه دلیجان دکتر زیلابی دکتر اسحاقی دکتر فردوسی


نظر شما :