جلسه هماهنگی کارشناسان مسئول بهداشت حرفه ای

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۴ کد : ۴۴۰۲۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۰۸
جلسه هماهنگی کارشناسان مسئول بهداشت حرفه ای پیرامون برنامه های جاری و بررسی شاخص های بهداشت حرفه ای سال ۱۴۰۲ با حضور معاون فنی و مدیر گروه سلامت محیط کار و کارشناسان سلامت کار معاونت بهداشت استان مرکزی و کارشناسان مسئول بهداشت حرفه ای شهرستان های تابعه برگزار شد.
جلسه هماهنگی کارشناسان مسئول بهداشت حرفه ای

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر مرتضی واعظ معاون فنی معاونت بهداشت، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتها و زحمات کارشناسان بهداشت حرفه ای در طول سال جاری، با توجه به حساسیت موضوع صیانت از سلامت شاغلین و جامعه کارگری و نظارت بر تامین محیط کاری سالم و بهداشتی و به دور از عوامل زیان آور محیط های کاری تاکید کرد.
همچنین مهندس مهرعلی مدیرگروه سلامت محیط کار ضمن تشکر از زحمات کارشناسان مسئول بهداشت حرفه ای نظارت بر کلیه واحدهای صنعتی، کارگاهی و صنایع و اجرای دقیق قانون که در نهایت منجر به حفظ سلامت جمعیت کارگری می باشد تاکید نمود.
در ادامه جلسه کارشناسان سلامت کار معاونت بهداشت نسبت به بررسی آمارها، شاخص های بهداشت حرفه ای سال 1402، برنامه های جاری بهداشت حرفه ای و انتظارات و توقعات مرکز سلامت محیط و کار پرداختند. ضمنا کارشناسان مسئول مشکلات و موانع پیش رو در اجرای برنامه ها و بازرسی ها را بازگو کردند.

کلید واژه ها: کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشت استان مرکزی


نظر شما :