دهم ذی الحجه نمادی است از رهایی نفس، روز عروج و جشن رهیدگی از ما سوالله و تجلی گاه بندگی است.

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۷ کد : ۴۴۲۰۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۶
دکتر اردلان زیلابی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی عید سعید قربان عید تبلور بندگی و عبودیت و روز ذبح نفس با تیغ تقوا را تبریک گفت.
دهم ذی الحجه نمادی است از رهایی نفس، روز عروج و جشن رهیدگی از ما سوالله و تجلی گاه بندگی است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ متن پیام تبریک دکتر اردلان زیلابی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
 وَ فَدَیْناهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ  وَ تَرَکْنا عَلَیْهِ فِی الْآخِرِینَ  
 
 روز عرفه، عید پاکی ها و از روزهای بزرگ و با عظمتی است که درهای رحمت الهی و مغفرت کبریایی آستان حق تعالى به روی بندگان حقیقی گشوده است و سفره برکت، احسان و مهرورزی حضرت بی منتهایش برای ایشان گسترده. 
 
عید قربان زیباترین جلوه خضوع  در برابر خداوند و یادآور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید دل هایی است که به قرب الهی رسیده  و در مسیر عبور از دلبستگی ها، در زمره صابران و بندگان حقیقی قرار گرفته اند. 
 
آنجا که در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند. 
 
اینجانب فرا رسیدن عید خجسته و پر برکت قربان را به عموم ملت شریف ایران، کادر ایثارگر سلامت بویژه همکاران پرتلاش خود در معاونت بهداشت تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه لایزال الهی، سلامتی و رستگاری را برای همگان مسئلت می نمایم. 

کلید واژه ها: تبریک عید قربان معاون بهداشت استان مرکزی


نظر شما :