غدیر سر چشمه علم، حکمت و تجدید میثاق با ولایت است/ اهدای شاخه گل به سادات معاونت بهداشت

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۸ کد : ۴۴۳۲۷ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۴۱
در آستانه فرا رسیدن عید بزرگ و سعید غدیر خم، جشن بزرگ امامت و ولایت، دکتر زیلابی معاون بهداشت استان مرکزی به همراه گوهری معاون اجرایی در اقدامی نمادین و با هدف تکریم جایگاه والای سادات، اقدام به تجلیل از پرسنل سادات معاونت بهداشت استان کرد.
غدیر سر چشمه علم، حکمت و تجدید میثاق با ولایت است/ اهدای شاخه گل به سادات معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، این مراسم، که با هدف تجلیل و قدرشناسی از مقام شامخ سادات و به رسم یادبود از سیره نیکوی اهل بیت (ع) برگزار شد، نشان از ارادت و احترام معاونت بهداشت استان مرکزی به فرهنگ غنی اسلامی و ترویج ارزش‌های والای دینی دارد.
دکتر اردلان زیلابی معاون و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی اظهار داشت:  ۱۸ ذی الحجه به نام عید غدیر نام‌گذاری شده که از اعیاد بزرگ شیعیان است. غدیر؛ روز عبادت، نماز، سپاس و ستایش خداست. 
وی افزود: خداوند با برگزیدن حضرت علی علیه السلام به عنوان جانشین پیامبر (ص) در این روز نعمت و دین را بر بندگانش تمام کرد. 
همچنین واقعه غدیر نشانه ای از تداوم خط نبوت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است، چرا که غدیر سر چشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت است. 
دکتر زیلابی ادامه داد: اینجانب فرا رسیدن این عید بزرگ را به عاشقان ولایت و امامت در سراسر کشور تبریک گفته و امیدوارم با تاسی از رهنمودهای امیرالمومنین (ع)، مسیر دستیابی به قله های موفقیت هموار شود.
رسول گوهری معاون اجرایی معاونت بهداشت نیز در این مراسم بیان کرد: دیدار و تکریم از سادات از کارهای پسندیده در عید غدیر است و به همین منظور در آستانه این عید بزرگ بر خود واجب دانستیم تا ضمن تبریک این عید فرخنده به کارکنان، از سادات این معاونت تقدیر کنیم.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: عید غدیر معاون بهداشت دکتر اردلان زیلابی تقدیر


نظر شما :