جلسه نشست و هم‌اندیشی با کارشناسان فناوری اطلاعات

۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۱ کد : ۴۴۵۴۶ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۹۱
جلسه نشست و هم‌اندیشی با کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز و شبکه‌های بهداشت در خصوص نیازمندی‌ها و اولویت‌های مراکز و مشارکت موثر ایشان در اهداف حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه در سالن شهید ساعی معاونت بهداشت برگزار شد.
جلسه نشست و هم‌اندیشی با کارشناسان فناوری اطلاعات

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، نیما بیغش مسئول انفورماتیک معاونت بهداشت استان اظهار داشت: به منظور قدردانی از کارشناسان آمار و فناوری اطلاعات، مذاکره در خصوص نیازمندی‌ها و اولویت‌های مراکز، پیگیری امور، دریافت نظرات، پیشنهادات و مشکلات، همسوسازی استراتژی حوزه فناوری اطلاعات با نیازمندی‌های کسب و کار مراکز، بهره‌گیری از کارشناسان توانمند و مشارکت موثر در اهداف حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه، جلسه‌ای با حضور معاون اجرایی، مدیر گسترشف مدیر فناوری و اطلاعات دانشگاه و کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز و شبکه‌های بهداشت تابعه برگزار شد.
رسول گوهری معاون اجرایی معاونت بهداشت در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم در خصوص پروژه های افتتاح شده در سطح استان و اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم و انتظارات معاونت بهداشت از مسئولین IT شبکه های بهداشت و درمان، مطالبی را بیان نمودند.
جلسه توسط نیما بغش، مسئول انفورماتیک معاونت بهداشت، با بیان اهداف و برنامه‌های در حال انجام و اقدامات انجام شده در مدیریت فناوری اطلاعات آغاز ادامه و هریک از کارشناسان نیازمندی‌ها و مشکلات خود را بیان کرد.
 

کلید واژه ها: کارشناسان فناوری اطلاعات معاونت بهداشت استان مرکزی


نظر شما :