یست و پنجمین جلسه دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد / تبیین امتیازات کارنامه جوانی جمعیت سال ۱۴۰۲

۲۱ تیر ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۹ کد : ۴۴۷۰۶ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۶
بیست و پنجمین کمیته دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت از ابتدای تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دومین جلسه در سال ۱۴۰۳ به ریاست دکتر امانی و دبیری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد.
یست و پنجمین جلسه دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد / تبیین امتیازات کارنامه جوانی جمعیت سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، در این کمیته که با حضور پروین مفتح زاده مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مرکزی و اعضا کمیته برگزار شد؛ نتایج کارنامه جوانی جمعیت سال ۱۴۰۲ که با نامه رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است، تبیین و مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر امانی در این نشست ضمن تشکر از حضور پر شور خانواده دانشگاه علوم پزشکی در انتخابات، گفت: نسبت به سال ۱۴۰۱ ارتقا رتبه داشته ایم و رتبه دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی رتبه هفتم بوده و رتبه خوبی است و امتیاز در نظر گرفته شده ۱۱ است که در کارنامه جوانی جمعیت جهش بسیار خوبی حاصل شده است.
وی افزود: براساس آمار موجود، دانشگاه علوم پزشکی اراک بیشترین رشد را در این خصوص داشته و این جهش مناسب با وجود کمبودهای بسیار در زیرساخت ها اعم از نبود بیمارستانی مناسب برای زایمان رخ داد و امیدواریم در سال بعد با وجود افتتاح بیمارستان سینا رضایی آشتیانی که اتفاق بسیار مهمی در راستای قانون جوانی جمعیت است رشد بهتر و بالاتری به دست آید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اقدامات مناسب دولت سیزدهم در بحث جوانی جمعیت، ادامه داد: اجرای قانون  جوانی جمعیت ماحصل تصمیماتی است که در سنوات گذشته گرفته شده است و امیدوارم که دولت جدید ادامه دهنده راه دولت قبلی باشد و زحماتی که در این چند سال در خصوص این قانون مهم کشیده شده است باید ادامه پیدا بکند چراکه برای آینده کشور، لازم و ضروری است.
وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی سومین استان پیر کشور است، تصریح کرد: حل این مشکل نیازمند همراهی تمامی دستگاه های اجرایی است که خوشبختانه در این چند ساله اقدامات خوبی انجام شده و امیدوارم در دولت جدید هم این زیرساخت ها تقویت شود.

کلید واژه ها: بیست و پنجمین قرارگاه جمعیت معاونت بهداشت اراک


نظر شما :