نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی طراحی سوال آزمون استخدام جذب نیروی PHC شهری برگزار شد

۰۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۲ کد : ۴۴۹۳۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۲
در راستای آزمون استخدام جذب نیروی PHC شهری، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی طراحی سوال این آزمون با حضور معاونین فنی و اجرایی، مدیر حراست، مدیر امور عمومی و مدیر گروه های معاونت بهداشت برگزار شد.
نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی طراحی سوال آزمون استخدام جذب نیروی PHC شهری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، در این نشست که روز چهارشنبه 3 مرداد ماه 1403 در سالن معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد. دکتر مرتضی واعظ معاون فنی، رسول گوهری معاون اجرایی، سید ابوالفضل سجادی مدیر حراست، داود داودآبادی رئیس امور عمومی و مدیر گروه های معاونت بهداشت حضور داشتند.
در این نشست ابتدا دکتر واعظ معاون فنی معاونت بهداشت ضمن تشکر از زحمات همکاران بخش های مختلف در فراهم کردن بستر و فضای مناسب برای برگزاری آزمون بیان داشت: هدف ما از این نشست این است که با همفکری از توان اجرایی و علمی مدیران در طراحی سوالات و برگزاری آزمون استفاده کنیم.
رسول گوهری معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه نیز با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون PHC شهری، به راهنمایی های لازم درخصوص برگزاری این آزمون پرداخت.

در ادامه این  نشست مدیران در خصوص نحوه طراحی سوالات آزمون، چیدمان سوالات، تهیه بانک سوالات و چگونگی برگزاری آزمون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کلید واژه ها: برگزاری آزمون معاونت بهداشت PHC شهری


نظر شما :