سمینار علمی سلامت شنوایی با محوریت غربالگری شنوایی نوزادان

۰۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۲ کد : ۴۴۹۹۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۱۶
سمینار علمی رویکردهای نوین سلامت گوش و مراقبت از شنوایی با محوریت غربالگری شنوایی ( بدو تولد تا پیش از دبستان) توسط گروه غیر واگیر معاونت بهداشت برگزار شد.
سمینار علمی سلامت شنوایی با محوریت غربالگری شنوایی نوزادان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، در این برنامه، دکتر پری میرشفیعی، مدیر گروه بیماریهای غیر واگیر معاونت بهداشت اراک در خصوص اصول کلی، اپیدمیولوژی و بررسی بار بیماری و شناسایی موانع و ارائه راهکارها و بررسی دستورالعمل کم شنوایی نوزادان ارائه مطلب کرد.
در ادامه دکتر بنیامین رحمتی تشخیص افتراقی اختلالات شنیداری و بیماری های گوش در نوزادان و کودکان را تشریح کرد و دکتر روشنک پاکزاد متخصص گوش و حلق و بینی موضوع رویکردهای مداخلاتی و درمانی نوین شنوایی در کودکان را ارائه داد.
و در پایان بهیه کهنسال، کارشناس ارشد شنوایی شناسی و مدیر گروه شنوایی شناسی دانشکده توانبخشی، رویکرد های ارزیابی و تشخیص جامع شنوایی شناسی و پروتکل های توانبخشی و وسایل کمک شنیداری در کودکان را مورد بحث قرار داد.
گفتنی است در این سمینار دکتر بنیامین رحمتی متخصص گوش و حلق بینی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر روشنک پاکزاد متخصص گوش و حلق و بینی، بهیه کهنسال کارشناس ارشد شنوایی شناسی و مدیر گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان مدرس حضور داشتند.

 

کلید واژه ها: سمینار سلامت شنوایی معاونت بهداشت اراک


نظر شما :