تقدیر از مادران موفق در ترویج تغذیه با شیرمادر در معاونت بهداشت

۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۴ کد : ۴۵۰۴۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۶۲
واحد سلامت خانواده و جمعیت معاون بهداشت اراک لوح تقدیر به مادران موفق در امر شیردهی در هفته ملی ترویج تغذیه با شیرمادر اهداء کرد.
تقدیر از مادران موفق در ترویج تغذیه با شیرمادر در معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، واحد سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت به 3 تن از مادران موفق در امر شیردهی لوح تقدیری با دکتر واعظ معاو فنی و رسول گوهری معاون اجرایی معاونت بهداشت در هفته ترویج تغذیه با شیر مادر اهداء کرد.

دکتر مرتضی واعظ معاون فنی معاونت بهداشت در این مراسم تغذیه با شیر مادر را زیربنای زندگی سالم دانست و گفت: حفظ، ترویج و حمایت از تغذیه با شیر مادر، امری حیاتی برای یک جهان پایدارتر است.
وی تأکید کرد: شیر مادر به مردم و ملت‌ها برای خروج از چرخه گرسنگی و فقر کمک می‌کند بنابراین می‌توان گفت شیر مادر زیربنا و اساس زندگی است.

رسول گوهری معاون اجرایی معاونت بهداشت نیز گفت: همه اقشار باید برای ترویج تغذیه با شیر مادر تلاش کنند و ما باید در ترویج تغذیه با شیر مادر پیروز باشیم.

اکرم حمزه لویان مدیر گروه جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت اراک در ادامه به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر افزود: تغذیه با شیر مادر ضمن کمک به پیشگیری از تمام انواع سوءتغذیه، امنیت غذایی شیرخواران و کودکان خردسال را تأمین می‌کند.


در متن این تقدیرنامه آمده است:

مادر گرامی ...
این لوح سپاس به پاس قدردانی از تلاش شبانه روزی شما برای بهره مند نمودن فرزندتان از شیره جان ومائده بی نظیر الهی و مشارکت در تحقق ارتقاء سلامت جامعه به شما اهدا می گردد. ضمن آرزوی توفیق روز افزون شما وسلامتی فرزند دلبندتان از خداوند متعال، انشاالله همواره الگوی مناسبی برای دیگر مادران جوان در امر شیردهی باشید.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: ترویج شیر مادر تقدیر مادارن شیرده اراک


نظر شما :