خبرنگاران پرچمداران روشنگری اجتماعی و هدایت افکار عمومی در جامعه هستند

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۲ کد : ۴۵۱۵۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۷۴
در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت؛ خبرنگاران پرچمداران روشنگری اجتماعی و هدایت افکار عمومی در جامعه هستند.
خبرنگاران پرچمداران روشنگری اجتماعی و هدایت افکار عمومی در جامعه هستند

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر اردلان زیلابی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی و تلاشگران حوزه روشنگری، آگاه سازی اجتماعی و هدایت افکار عمومی  تبریک گفت.
وی افزود: جامعه بزرگ و پرتلاش خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه که با نگاه دقیق، عمیق و واقع بینانه مشکلات و مسائل جامعه را از یک طرف و اتفاقات و اقدامات درست را از سویی دیگر، بررسی و به منصه ظهور می گذارند، رسالتی بسیار بزرگ و مهم را به انجام می رسانند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
معاون بهداشت استان ادامه داد: جهان رسانه و خبر، میدانی پررنج است که اصحابش را خود برمی‌گزیند و خبرنگاران وجدان های بیدار جامعه و تصویرگران زمانه خویش اند ؛ همواره در جامعه می درخشند و سلامت و اعتلای فکری جامعه را پرتو افکنی می کنند.
این روز ارزشمند را به تمام فعالان و کوششگران عرصه رسانه و خبر به ویژه  خبرنگاران حوزه سلامت که به ثبت و نگارش رویدادهای حوزه بهداشت همت می گمارند تبریک می گویم  و توفیقات همگی را از خداوند منان مسئلت دارم.
وی در پایان ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار، یاد و خاطره فعالان این عرصه به ویژه شهدای خبرنگار را گرامی داشته و برای تمامی تلاشگران عرصه آگاهی بخشی در جامعه آرزوی موفقیت، بهروزی و سلامتی کرد.

کلید واژه ها: روز خبرنگار معاون بهداشت اراک


نظر شما :