پایش و تحلیل عملکرد شبکه بهداشت و درمان تفرش توسط تیم ستادی معاونت بهداشتی استان

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۸ کد : ۴۵۴۷۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۷
پایش گروهی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش با حضور تیم نظارتی معاونت بهداشتی در شهرستان تفرش انجام شد.
پایش و تحلیل عملکرد شبکه بهداشت و درمان تفرش توسط تیم ستادی معاونت بهداشتی استان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، تیم پایش و ارزشیابی معاونت بهداشت استان مشتمل بر معاون بهداشت، معاون فنی، مدیران و روسای گروه های فنی گسترش، بهداشت محیط و حرفه ای، آموزش سلامت، مدیریت بیماری های واگیر و غیر واگیر، سلامت روان، بهداشت دهان و دندان، بهداشت خانواده، آزمایشگاه، تغذیه، سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و مدیریت خطرحوادث و بلایا در شبکه بهداشت و درمان تفرش انجام شد.
▫️دکتر اردلان زیلابی، معاون بهداشت استان در این بازدید گفت: هدف ما از انجام بازدیدهای تیمی، پایش و ارزشیابی کلیه برنامه‎های در حال اجرای ستاد مرکز بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه‌های بهداشت می باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: شناسایی نقاط ضعف، قوت، تهدید و فرصت در ارائه راهکار های مداخله ای و پیشبرد اهداف بسیار موثر است.
▫️معاون بهداشت یادآور شد: پایش‎ها با رویکرد سنجش آگاهی، مهارت و عملکرد کارکنان بهداشتی باشد.
▫️گفتنی است، در ادامه این پایش، مدیران و رؤسای گروه های معاونت بهداشت استان گزارشی از شاخص های بهداشتی شهرستان را بیان نموده سپس  موانع و راهکارها را بررسی کردند.
▫️دکتر زیلابی معاون بهداشتی دانشگاه؛  ضمن جمع بندی موارد مطروحه و تاکید بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی عادلانه، بر رفع نقاط ضعف و موانع، تقویت نقاط قوت و شناسایی فرصت ها تاکید کرد.

کلید واژه ها: پایش تحلیل تفرش عملکرد معاونت بهداشت اراک


نظر شما :