زیلابی بر اهمیت ارتباط نزدیک و تعامل سازنده در حوزه بهداشت تاکید کرد

۰۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۲ کد : ۴۵۵۷۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۹
معاون بهداشت دانشگاه در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه‌ بهداشت و درمان شهرستان کمیجان ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده بر اهمیت ارتباط نزدیک و تعامل سازنده در حوزه بهداشت تاکید کرد.
زیلابی بر اهمیت ارتباط نزدیک و تعامل سازنده در حوزه بهداشت تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان با حضور معاون بهداشت استان، مشاور رئیس دانشگاه، مدیران و کارکنان حوزه برگزار شد.
در این جلسه دکتر اردلان زیلابی ضمن قدردانی از زحمات دکتر نرگس امینی پور در زمان تصدی شبکه بهداشت این شهرستان بیان داشت: دکتر امینی پور انسان بسیار توانمند و فرهیخته ای هستند و از پتانسیل علمی ایشان در حوزه بهداشت و درمان استان استفاده خواهیم کرد.

معاون بهداشت استان سه اصل مهم در مدیریت که باعث موفقیت انسان می شود را دانش، مهارت در انجام کار و نگرش به مجموعه برشمرد و اظهار داشت: در حوزه ی بهداشت و درمان مهمترین سرمایه که از این سه اصل نیز مهم تر است، کارکنان و سرمایه انسانی هستند.

متولی بهداشت استان افزود: نیروهای بهداشت با توجه به علاقه و انگیزه وافر، خود در امور محوله لیدر محسوب می شوند و به همین دلیل مدیریت افرادی که خود لیدر هستند بسیار مشکل است. ولی با شناختی که بنده از دکتر یوسفی و توانمندیهای فوق العاده ایشان دارم از عهده این کار به خوبی بر می آیند.
در ادامه دکتر حامد یوسفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شبکه بهداشت شهرستان کمیجان با تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاون بهداشت به ایشان، ابراز امیدواری کردند که بتوانند پاسخ اعتماد ایشان را با عملکرد مناسب خود بدهند.

کلید واژه ها: تکریم و معارفه کمیجان دکتر حامد یوسفی اراک معاونت بهداشت


نظر شما :