بهورزان ارزشمندترین و موثرترین سرمایه های نظام سلامت هستند

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۷ کد : ۴۵۶۷۸ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۵
اکرم ملکی کارشناس مسئول آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی ۱۲ شهریورماه روز بهورز را تبریک گفت.
بهورزان ارزشمندترین و موثرترین سرمایه های نظام سلامت هستند

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

۱۲شهریورماه، روز بهورز نامگذاری شده است تا قدردان یکی از ارزشمند ترین و موثرترین سرمایه های سلامت بعنوان مهمترین و موفق ترین دستاوردهای نظام سلامت ایران باشیم، بخشی از درخشش چشمگیر موفقیت های نظام سلامت در عرصه بین المللی مرهون تلاش های خستگی ناپذیر این عزیزان است که عاشقانه و مخلصانه در خط مقدم ارائه خدمات سلامت برای یکایک آحاد جامعه بویژه روستاییان عزیزتلاش می کنند .
تداوم و ارتقای مداوم شاخص های سلامت، فراگیری و عدالت در دسترسی به خدمات، کارآمدی، کرامت انسانی و تحقق پوشش همگانی سلامت در گرو توجه ویژه به این مدافعان نظام مراقبت های اولیه بهداشتی است.

بهورزان ارزشمندترین و موثرترین سرمایه های نظام سلامت برای تحقق اهداف راهبردی این نظام بوده، هستند و خواهند بود و خدمات چشمگیر آنها در تمامی ابعاد نظام سلامت، در محروم‌ ترین و دورافتاده ترین نقاط و روستاهای استان، تاثیر چشمگیر و شگرفی بر بهبود شاخص ‌های سلامت دارد.

اینجانب این مناسبت فرخنده را به همکاران پرتلاشم، بهورزان گرانقدر و مدیران و مربیان محترم بهورزی در سطح دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک عرض نموده، سلامتی، سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند مسئلت دارم.

کلید واژه ها: روز بهورز اکرم ملکی معاونت بهداشت اراک


نظر شما :