پیام تبریک دکتر جواد نظری بمناسبت روز بهورز

۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰ کد : ۵۵۳۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۹۲۰
پیام تبریک دکتر جواد نظری بمناسبت روز بهورز

‍ دکتر جواد نظری معاون بهداشت و رییس مرکز بهداشت استان مرکزی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایشان، بمناسبت روز بهورز  پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی متن این پیام بشرح ذیل می باشد.

۱۲ شهریور سالروز تأسیس اولین خانه بهداشت ایران در سال ۱۳۵۲ به پاس زحمات و خدمات ارزشمند بهورزان، طلایه داران حوزه سلامت در اولین سطح  نظام ارائه خدمات، روز بهورز نامیده شده است.توسعه سلامت در روستاهای میهن اسلامی مرهون دانش و تلاش بهورزان و تربیت‌کنندگان آن‌هاستامید است که بهورزان عزیز همچنان با همت و پشتکار همیشگی خود در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی و تامین سلامت آحاد جامعه، از مرد و زن و پیر و جوان تلاش نموده و روح زندگی را در کالبد جامعه بدمند.

این روز فرصتی است تا یاد مردان و زنان سخت کوش و پرتلاشی را که عمر با برکت خویش را برای خدمت به مردم صرف نمودند و با مجاهدت وکار مومنانه خود شاخص های سلامت منطقه را با تاکید بر گروه های آسیب پذیر بهبود وارتقاء بخشیدند گرامی بداریم.

اکنون‌که در آستانه 12 شهریور روز ملی بهورز قرار داریم، ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های برجسته بهورزان عزیز و مربیان محترم در امور مرتبط با سلامت، بدین‌وسیله از خدمات ارزنده، دقت و حسن نظر ایشان در حوزه سلامت و بهداشت استان سپاسگزاری نموده و مراتب تشکر و قدردانی خود را ابراز می‌نمایم.

 

کلید واژه ها: روز بهورز معاون بهداشت شاخص های سلامت


نظر شما :