پیام دکتر نظری معاون بهداشتی بمناسبت روز حسابدار ، ۱۵ آذر ماه

۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۷ کد : ۶۷۹۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۶۸
پیام دکتر نظری معاون بهداشتی بمناسبت روز حسابدار ، ۱۵ آذر ماه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان مرکزی ، در پیامی پانزدهم آذر، روز حسابدار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک، در متن پیام دکتر «جواد نظری» آمده است:

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن در روزگار آشفته امروز، ارزشی است ماندگار

 

بسم الله الرحمن الرحیم

15 آذر هر سال در ایران، "روز حسابدار" است که پیرو درخواست" فدراسیون بین‌المللی حسابداران" در سی‌امین سالگرد تأسیس آن مبنی بر گرامیداشت "هفته جهانی حسابداری" (2 تا 8 دسامبر)، به این عنوان نامگذاری شده است.

حسابداری از جمله مشاغل حساس و مهم در سازمان ها است که در حوزه سلامت، به سبب تنوع خدمات و گردش های مالی کلان، از اهمیت دوچندان برخوردار است.

روز حسابدار یادآور احترامی است که جامعه برای این حرفه پر مسئولیت و خوشنام قائل است و بهانه شایسته‌ و فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با بزرگداشت خدمات حسابداران و معرفی جایگاه و نقش حسابداران در موفقیت سازمان، گامی کوچک در راستای قدرشناسی از خدمات آنان برداشته شود که راه دشوار خدمت به سلامت مالی کشور بر پایه‌ اصول و اخلاق حرفه‌ای که پیوند ناگسستنی با حرفه‌ حسابداری دارد را برگزیده‌اند.

 روز حسابدار پاسداری از رسالت های حرفه ای، قانونی و ایفای مسوولیت های اجتماعی جامعه حسابداری ایران است. همه کسانی که علاقه مند به برقراری حکمرانی خوب و استقرار شفاف سازی و حساب خواهی و حساب دهی هستند. 

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک، ضمن شادباش این روز به تک تک شما حسابداران گرامی و تمامی افراد وابسته به این حرفه، برای تمامی شما عزیزان آرزوی سلامتی و شادکامی در تمامی مراحل زندگی را دارد. 

 

کلید واژه ها: روز حسابدار مشاغل حساس


نظر شما :