پیام تبریک دکتر جواد نظری بمناسبت روز روانشناس و مشاور ، ۹ اردیبهشت ماه

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳ کد : ۹۰۷۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۴۹
پیام تبریک دکتر جواد نظری بمناسبت روز روانشناس و مشاور ، ۹ اردیبهشت ماه

دکتر جواد نظری معاون بهداشتی و ررئیس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت روز روانشناس پیامی صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی متن این پیام بشرح ذیل می باشد :

سلامت روان نقش مهمی در تضمین پویایی و کارآمدی هر جامعه ایفا می کند. امروزه آنچه با روح و روان و اعتقادات و اخلاقیات انسان ها سر و کار دارد، اهمیت بسیاری در سلامت پیدا کرده و سلامت معنوی بعد مهمی در سلامت انسان محسوب شده است.

روانشناسان و مشاوران در این ارتباط، نقشی بی بدیل دارند که چنانچه مبتنی بر سواد اسلامی، علم جدید و از آن ها مهمتر اعتقاد، باورعمیق و دلسوزی برای سلامت واقعی و کامل انسان ها باشد، می تواند در تامین سلامت ایشان معجزه آسا عمل کنند.

روانشناسان رسالتی بزرگ بردوش دارند چونان که تزکیه و ترمیم وبازآفرینی روانی سالم و الستی را اول در جهان خویش هویدا می کنند و بعد این تزکیه زندگی شده را به دست اندازهای روح و روان بشریت می کشانند همچون پر سیمرغی که برای احضار عشق بر ذات هوا می کشد تا آغوشی امن برای آلام و تزکیه ی دیگران باشند که وحدت یگانه روان ها و ارواح را از کثرت و دورافتادگی مصون بدارند.

اینجانب بر خود لازم می دانم در این برهه حساس از زمان با توجه به بحران جهانی فعلی(کوید-19 ) که همکاران بهداشت روان  با تمام توان و ظرفیت در راستای غربالگری ، کاهش استرس و بازتوانی مبتلایان به این بیماری فعالیت می کنند،  از این فرصت استفاده کرده و 9 اردیبهشت ماه روز روانشناس و مشاور را به یکایک روانشناسان و مشاوران دانشگاه علوم پزشکی بالاخص همکاران روانشناس شاغل در حوزه بهداشت تبریک عرض نموده و آرزوی سلامت و توفیق ایشان را از خداوند منان خواهانم .

 

 

کلید واژه ها: کاهش استرس


نظر شما :