پیام تبریک دکتر نظری بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، ۳ خرداد ماه

۰۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۸ کد : ۹۵۷۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۴۳
پیام تبریک دکتر نظری بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، ۳ خرداد ماه

دکتر جواد نظری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی خطاب به همکاران و عموم مردم صادر نمود.
((الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت))
رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و اینک با دلهایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم  به پیشواز عید سعید فطر می رو یم.
عطـر دل انگیز ایمان در دل هـا بـه مشام می رسد. گلبوته هـای صبر و مبارزه با نفس در جان ها شکفته می شود. روز عید فطر همه چیز رنگ و بوی خدایی دارد و  زمان شکفتن گل های ایمان در دل و جان انسان است که تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته اند. آنان که پلیدی را از جان خود بیرون رانده اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. آری عید سعید فطر روز تولد دوباره انسان است.
 با توجه به اینکه کرونا مهم‌ترین چالش سلامت در یک قرن اخیر است. خطر ابتلا به کرونا ویروس همه ما، اعضای خانواده‌ها، دوستان و اقوام ما را به طور جدی تهدید می کند و بدون تردید گذر از این وضعیت و مهار این بیماری نیازمند توجه جدی همگان است و این عید بزرگ اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که همه گیری ویروس کرونا چالشی عظیم ایجاد نموده و اکنون نیاز است که با اتحاد بیشتر در مقابل این چالش مشترک ایستاده و بر این بحران غلبه نمائیم. 
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بر خود لازم می دانم حلول عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به همه مسلمانان در سراسر جهان و علی الخصوص همکارانم در مرکز بهداشت استان مرکزی که در این ماه پر خیر و برکت در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان مرکزی بوده و از هیچ کوششی در راستای کاهش بیماری کووید 19 دریغ ننموده ا ند تبریک عرض نموده و استمرار خالصانه بندگی پروردگار متعال و مهربانی و همدردی با بندگان پروردگار را مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: کووید 19 ضیافت الهی عیدفطر


نظر شما :