آرشیو اخبار

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان محلات + فیلم

در راستای بررسی و رفع موانع و چالش های شبکه های بهداشت و درمان تابعه استان مرکزی و حضور میدانی اعضای هیئت رئیسه در شهرستان ها، جلسه هیئت رئیسه این هفته دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه، معاون فرماندار و اعضا هیئت رئیسه در شهرستان محلات برگزار شد.

ادامه مطلب
به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا

زندگینامه حضرت ام البنین(سلام الله علیها)

نام او فاطمه بود که بعدها پس از ازدواج با حضرت علی (علیه السلام) با کنیه‏ "امّ البنین" (مادر پسران) مشهور شد. پدر و مادرش از خاندان بنی کلاب از اجداد بزرگ حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) بودند و دارای خوبی ها و صفات خانوادگی مشترک بودند فاطمه دختری پاکدل وباتقوا بود.

ادامه مطلب

بازدید معاونین غذا و دارو، توسعه و درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از مراکز درمانی و داروخانه ها و پروژه های شهرستان محلات

در حاشیه برگزاری جلسه هئیت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان محلات، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک، دکتر ملاطائفه معاون توسعه و دکتر رنجبران معاون درمان از پروژه های عمرانی از جمله توسعه اورژانس بیمارستان، بخش آی سی یو، زمین بیمارستان جدید و همچنین از بخش های مختلف و داروخانه بیمارستان بازدید کردند.

ادامه مطلب