تبریک روز علوم آزمایشگاهی و تقدیر از پرسنل بیمارستان

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۹ کد : ۲۵۶۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۹۴۹
در این مراسم سرپرست شبکه بهداشت با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات همکاران تشکر و قدردانی نمودند.
تبریک روز علوم آزمایشگاهی و تقدیر از پرسنل بیمارستان

بنام حکیم یگانه

سی‌ام فروردین ماه، زادروز حکیم اسماعیل جرجانی و پاسداشت قریب یک قرن تلاش ارزشمند و ماندگار این دانشمند بزرگ ایرانی، روز علوم آزمایشگاهی نام گرفته است.

بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می‌کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده‌بان گمنام عرصه‌های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می‌کوشند؛ به ویژه در این روزهای سخت و حساس مبارزه با کرونا که جامعه شریف علوم آزمایشگاهی دوشادوش کادر درمان در جهت درمان و بهبودی بیماران صادقانه تلاش می‌نمایند.

لذا بر خود لازم می‌دانم ضمن قدردانی از زحمات بی‌بدیل این عزیزان، روز علوم آزمایشگاهی را به اساتید، کارشناسان، دانشجویان و تمامی کارکنان خدوم حوزه علوم آزمایشگاهی استان بخصوص همکاران شبکه بهداشت و درمان خنداب و بیمارستان مهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی و توفیق دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است را مسئلت نمایم.

دکتر اسدی رییس شبکه بهداشت و درمان خنداب

کلید واژه ها: علوم آزمایشگاهی روز علوم آزمایشگاهی حکیم اسماعیل جرجانی پرسنل آزمایشگاه بیمارستان مهر خنداب آزمایشگاه بیمارستان مهر خنداب بیمارستان مهر خنداب


( ۱ )

نظر شما :