پیام تبریک دکتر علیمحمدی سرپرست معاونت بهداشتی بمناسبت روز بهداشت محیط ، ۴ مهر ماه

۰۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶ کد : ۱۲۱۱۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۷۴۶
پیام تبریک دکتر علیمحمدی سرپرست معاونت بهداشتی بمناسبت روز بهداشت محیط ، ۴ مهر ماه

دکتر علی علیمحمدی سرپرست معاونت بهداشت و رییس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت روز جهانی بهداشت محیط  پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت متن پیام بشرح ذیل می باشد:

به برکت اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت ، روز جهانی بهداشت محیط به سبب گستره خدمات و افزایش چتر نظارتی و دامنه فعالیت از رنگ و بوی تازه ای برخوردار است در حال حاضر دستیابی به یک زندگی سالم با امید به زندگی مطلوب ، تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائه عادلانه خدمات سلامت فراهم میشود. بهداشت محیط با شناسایی و کنترل عوامل محیطی تاثیر گذار بر سلامت ، مسئولیت خطیری را با توجه به گسترش روز افزون و تنوع آلاینده های محیطی در اجرای رسالت خود عهده دار است.در سالروز جهانی بهداشت محیط ، دنیا با یکی از بزرگترین تهدیدهای جهانی در صد سال گذشته روبرو می باشد و ابتلا به کووید 19 پاندمی گردیده و شعار امسال " بهداشت محیط ، راهبرد کلیدی نظام سلامت در مبارزه با همه گیر شدن بیماری ها" تعیین گردیده؛  شایسته است از تلاشهای شبانه روزی و طاقت فرسای سربازان گمنام بهداشت محیط که دست در دست هم برای مبارزه با کرونا ویروس از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند قدردانی نمائیم. تاریخ هیچ گاه تلاشهای خستگی ناپذیر شما را که شب و روز  نشناخته و  در تعطیل و غیر تعطیل با جان و  دل در این روزهای سخت و طاقت فرسا تلاش نموده اید را فراموش نخواهد کرد.

روز بهداشت محیط نقطه عطفی در برنامه های بهداشت محیط محسوب می شود و می تواند تلاشی دیگر برای آماده سازی عمومی و جلب همکاری های بین بخشی و حمایت مسوولان باشد.

اینجانب فرا رسیدن ۲۶ سپتامبر ( ۴ مهر ماه ) که از سوی فدراسیون بین المللی بهداشت محیط به عنوان روز جهانی بهداشت محیط نامگذاری شده است را فرصتی مغتنم شمرده و این روز را به تلاشگران عرصه سلامت محیط اعم از بازرسان و کارشناسان وشاغلین  بهداشت محیط  در حوزه معاونت وتمام مراکز تابعه  که در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، شبانه روزی فعالیت می کنند ونیز دانشجویان بهداشت محیط که از ایندگان سلامت محیط  می باشند و تمامی  اساتید و فعالان  خدوم این عرصه، تبریک عرض نموده، موفقیت ؛سلامتی ؛و بهروزی روزافزون همگی ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

کلید واژه ها: بهداشت محیط کووید 19 معاونت بهداشتی


نظر شما :